همشهری آنلاین: رئیس‌جمهوری آمریکا با وجود تاکید چندباره بر اینکه «برای کتاب خواندن وقت ندارم»، یک فهرست پر و پیمان از کتاب‌های محبوب خود در سال رو به پایان معرفی کرده است.

دونالد ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دونالد ترامپ با نام اصلی دونالد جان ترامپ مستاجر شماره ۴۵ کاخ سفید دست‌کم تا دو سال آینده است. او که علاقه‌ای خاص به توییتر دارد، کنار انبوه پست‌های حاوی حمله به منتقدان و مخالفان، کلی هم از خود در سال ۲۰۱۸ تعریف و البته چند کتاب برای دنبال‌کنندگان و طرفدارانش معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی مشترک این کتاب‌ها وجود «ترامپ» در نام آنهاست و چند کتاب را هم کسانی نوشته‌اند که هوادار ترامپ هستند.

آنچه پیش رو دارید، فهرست پنج کتاب برگزیده به انتخاب رئیس‌جمهوری آمریکاست با این توضیح که خود ترامپ هم برای هر کدام یک توصیف یک‌خطی نوشته است!

«ایمان دونالد جی ترامپ: یک زندگینامه معنوی» نوشته دیوید برودی و اسکات لم: یک زندگینامه ۳۷۵ صفحه‌ای از مردی که سه بار ازدواج کرده، میلیاردی که فرار مالیاتی دارد و البته هیچ‌کس را جز خودش نمی‌پسندد. نویسندگان وقتی در تلاش برای اثبات معنوی بودن زندگی ترامپ کم می‌آورند، پای خدا را وسط می‌کشند و معتقدند هدف از خلقت این مرد را فقط خود خدا می‌داند. توصیف ترامپ: یک متن بسیار جذاب؛ لذت ببرید!

«ترامپونومیکس یا اقتصاد ترامپی: کنکاش در برنامه اول آمریکا برای احیای اقتصاد ما» نوشته استفن مور و آرتور بی لفر (پی‌اچ‌دی): هر دو نویسنده مشاوران اقتصادی ترامپ در سال ۲۰۱۶ بودند و هنوز هم در دایره مشاوران او حضور دارند. آنها معتقدند مخالفان ترامپ در گمراهی کامل‌اند چون دیدگاه‌های رئیس‌جمهوری آمریکا اقتصاد جهان را نابود نکرده است. توصیف ترامپ: دو مرد بسیار بااستعداد تازگی‌ها نگارش یک کتاب خارق‌العاده را درباره سیاست‌های اقتصادی من به پایان رسانده‌اند.

«دروغگوها، افشاگران، لیبرال‌ها» نوشته قاضی جینین پیرو: کتابی از مجری شبکه فاکس‌نیوز و قاضی پیشین که به شیوه تئوری توطئه معتقد است گروهی از قدرتمندان می‌خواهند علیه اراده مردم آمریکا قیام کنند؛ گروهی شامل پلیس فدرال، سازمان امنیت ملی، پنتاگون، هالیوود، رسانه‌های اخبار جعلی، حز دموکرات و البته برخی جمهوریخواهان. توصیف ترامپ: قاضی بزرگ ما با یک کتاب تازه آمده است. بروید و این کتاب شگفت‌انگیز را بگیرید.

«چرا می‌جنگیم» نوشته سباستین گورکا: مشاور پیشین کاخ سفید و نویسنده شبکه خبری برایتبارت نه‌تنها نگران حمله‌هایی است که از سوی مردم به ترامپ می‌شود، بلکه سراغ تهدیدهایی رفته که گروه‌های تکفیری، کمونیست‌ها، چین و تهدیدهای ناشناخته آینده علیه تمدن مسیحی به کار می‌گیرند. توصیف ترامپ: مردی بسیار مستعد که من او را از دوران کار در کاخ سفید می‌شناختم، یک کتاب تازه نوشته است. از این متن بسیار خوب درس‌ها خواهید آموخت!

«شورش بزرگ» نوشته سالینا سیتو و برد تاد: این یکی کتابی واقعی است با گزارش‌های ملموس و تحلیل‌های آماری. نویسندگان یک گزارشگر محافظه‌کار و یک استراتژیست جمهوریخواه هستند که برای دانستن رموز پیروزی شگفت‌انگیز ترامپ سراغ کار پژوهشی عمیق رفته‌اند. توصیف ترامپ: هنوز داستان‌هایی فراوان از پیروزی بزرگ ما برای روایت کردن باقی مانده است. مردان و زنان فراموش‌شده دیگر فراموش‌شده نیستند!

کد خبر 426594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha