همشهری آنلاین: مدیر تیم ملی فوتبال امید با اظهار رضایت از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم گفت: خوشبختانه اردو و مسابقه تدارکاتی در اردن هم به خوبی انجام شد و بازی بسیار مفیدی برابر این تیم برگزار کردیم.

استیلی: برای حضور در تورنمنت قطر آماده می‌شویم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی با اشاره به بازی تیم ملی امید برابر اردن گفت: بازی بسیار مفید و خوبی را برگزار کردیم که برای شناسایی و رفع نقاط ضعف ما تاثیرگذار بود. در واقع انتظار چنین عملکردی را از تیم اردن نداشتیم و فکر نمی‌کردیم چنین بازی سختی در پیش داشته باشیم. البته عملکرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقایق ابتدایی با تصمیمات یک طرفه تمرکز تیم ما را گرفتند.

مدیر تیم امید هم‌چنین اضافه کرد: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و روی یک موقعیت ضدحمله از حریف عقب افتادیم اما در ادامه با آرامش و خونسردی بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که البته یک گل به همراه داشت.

استیلی اظهار کرد: اردن تیم بسیار خوبی بود و نسبت به سوریه عملکرد بهتری داشت اما بچه‌های ما کاملا مسلط و برتر از حریف ظاهر شدند. تساوی در زمین حریف نتیجه بدی نیست ولی به اعتقاد من ما شایسته پیروزی بودیم و کاملا برتر از حریف ظاهر شدیم.

مدیر تیم امید در پایان گفت: نتیجه بازی‌های تدارکاتی، شناسایی نقاط ضعف است. ما به عمان و سوریه هیچ فرصتی ندادیم اما اردن از ضد حمله برابر تیم ما به گل رسید. قطعا کادر فنی این مسابقه و نقاط ضعف و قوت تیم را به دقت مورد آنالیز قرار می‌دهد تا برای حضور در تورنمنت قطر آماده شویم.

کد خبر 426591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha