همشهری آنلاین: جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با ارائه ۲۱ اثر نمایشی و حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

تئاتر هنرمندان شاهد

به گزارش روابط عمومی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر، دبیر جشنواره با بیان اینکه ۲۱ اثر نمایشی به این بخش نهایی این رویداد هنری راه یافتند، گفت: این تعداد شامل ۹ نمایش صحنه ای و ۱۲ نمایش خیابانی است که در قالب ۴۴ اجرا توسط گروه های هنری و نمایشی از شهرهای مختلف کشور ارائه خواهد شد.

سید مرتضی حسینی افزود: این آثار نمایشی پس از داوری، در آیین اختتامیه جشنواره برگزیدگان مورد تجلیل قرار می گیرند.

دبیر جشنواره ملی شاهد و ایثارگر درباره هیات داوران این جشنواره تصریح کرد: قطب الدین صادقی، محمود فرهنگ و محمدرضا غفاری داوری بخش آثار صحنه ای را بر عهده دارند و امیرحسین شفیعی، وحید لک، محمدرضا درند، فرشاد یاری و علی اسدی نیز داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر هستند.

حسینی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، بخش ویژه ای را هم برای پرده خوانی انقلاب در مدارس متوسطه تنکابن و رامسر برنامه ریزی کرده ایم.

جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر از ۹ تا ۱۲ دی ماه در شهرهای رامسر و تنکابن برگزار خواهد شد و اختتامیه آن نیز با حضور هیات داوران و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی ۱۲ دی ماه در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار خواهد شد.

کد خبر 426519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha