همشهری آنلاین: تیم‌های خراسان رضوی و تهران در پایان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان شدند.

دوي صحرانوردي بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور که با شرکت بیش از ۱۰۰ دونده از ۱۵ استان سراسر کشور از صبح روز جمعه ۳۰ آذر ماه در شهرستان مریوان استان کردستان آغاز شده بود، با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر خاتمه یافت.

در رده سنی نوجوانان تیم خراسان رضوی با کسب منفی ۷ امتیاز صاحب عنوان قهرمانی شد و تیم‌های همدان و اصفهان به ترتیب با منفی ۲۸ و منفی ۴۶ امتیاز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در رده سنی جوانان تیم خراسان رضوی با کسب منفی ۱۳ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های قزوین و چهار محال و بختیاری به ترتیب با کسب منفی ۳۷ امتیاز و منفی ۴۸ امتیاز به مقام‌های نایب قهرمانی و سومی رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان هم تیم تهران با کسب منفی ۱۶ امتیاز به مقام اول رسید و تیم‌های خراسان رضوی و البرز به ترتیب با کسب منفی ۲۴ و منفی ۳۵ امتیاز به عنوان‌های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش انفرادی نوجوانان تکتم دستاربندان و حدیثه رئوف از استان خراسان رضوی به مقام‌های  قهرمانی و نایب قهرمانی  رسیدند و پریچهر شاهی از استان تهران به عنوان سوم دست یافت.

در بخش انفرادی جوانان سمیرا خداترس و بهاره جهان‌تیغ از استان خراسان رضوی عنوان‌های نخست و دوم را از آن خود کردند و الهه سینیکایی از استان البرز به مقام سوم رسید.

در بخش انفرادی بزرگسالان نیز مریم محمودی از استان زنجان قهرمان شد و فرزانه عسگری از استان مرکزی به مقام نایب قهرمانی رسید و فاطمه سرشتی از استان تهران مقام سومی را کسب کرد.

کد خبر 426124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha