همشهری آنلاین: خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع در اصفهان افتتاح شد.

افتتاح

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در جمع مدیران و متخصصین صنایع الکترواپتیک شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع، توجه ویژه به نیازها و درخواست های فناوری نیروهای مسلح، توجه به فرآیندهای نوآورانه، مهندسی سیستم، مدیریت دانش، استاندارد سازی و تضمین های کیفیت را از اولویت های پیش برندگی صنعت دفاعی در شرایط تحریم عنوان کرد.

وی افزود: با توانمندی، ظرفیت های فوق العاده و زیر ساخت های فناورانه در شرکت صنایع الکترونیک و صنایع الکترو اپتیک اصفهان می توانیم بطور جامعی نیازهای به روز نیروهای مسلح را در حوزه های الکترواپتیکی، لیزری و تجهیزات پزشکی بدون نیاز به خارج از کشور تامین کنیم.

وزیر دفاع قدرت و اقتدار دفاعی کشور را مرهون آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی، تدابیر فرمانده معظم کل قوا، حمایت های دولت و تلاش و مجاهدت های رزمندگان نیروهای مسلح و متخصصین صنعت دفاعی دانست و افزود: امروز صنایع دفاعی به عنوان پیشران صنعت کشور نماد خود باوری و اتکا به ظرفیت های داخلی است.

امیر سرتیپ حاتمی پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف بویژه الکترونیک و اپتیک در وزارت دفاع را مرهون تفکر انقلابی، جهادی و جوان گرائی دانست و اظهارداست: در آینده خبرهای بسیار خوبی را از پیشرفت های صنایع الکترونیک وزارت دفاع به استحضار ملت عزیز و سربلند خواهیم رساند.

کد خبر 425808

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha