همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گرایش‌های سیاسی سالم را موجب تحرک و پیشرفت کشور دانست و گفت: در بحث منافع ملی باید یک حرف مشترک بیان و عمل کنیم.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» روز سه‌شنبه در گردهمایی دو هزار نفری بسیجیان صنعت آب و برق کشور، بارزترین مصداق مرگ بر آمریکا را کار انقلابی و خدمت به کشور عنوان کرد و اظهارداشت: باید طوری عمل شود تا ۱۰ سال آینده اگر کسی هم از ما پرسش نکرد بین خود و خدایمان حرفی داشته و به تکلیف خود عمل کرده باشیم.

وی به خصوصیات اقلیم فلات ایران اشاره کرد و افزود: اگر از منابع فسیلی و زیرزمینی صرف نظر شود، فلات ایران امتیازات خوبی نظیر این که دو سوم کشور قابلیت بهره برداری از نور مستقیم خورشید برای تولید برق دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تاکید بر منابع سرشار آبی کشور تصریح کرد: در کنار ظرفیت کویری کشور، نزدیک دو هزار کیلومتر مرز آبی در اختیار داریم.

سردار غیب پرور تاکید کرد مشکلاتی در سر راه ملت و کشور وجود دارد، امروز ایران به یک کشور خشک تبدیل شده که مردم نیز رعایت مصرف نمی کنند و سدهای آب لایه روبی مناسب نشده و سرازیر شده است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط بین المللی نیز مستکبران عالم اصل حیات ما را نشانه رفته اند و به کمتر از نابودی ما نیز قانع نخواهند شد.

وی با بیان این که باید روی پای خود بایستیم، گفت: باید حیات خود را تضمین کنیم، ما شعارهای انقلاب را سر دست گرفته ایم و چهار دهه است هزینه آن را داده ایم که هزاران شهید و حصر اقتصادی از هزینه های پرداخت شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمنان انقلاب هر کاری که توانسته اند علیه انقلاب و کشور ایران انجام داده اند اما راه به جایی نبردند و ما پیرو انقلاب خود هستیم.

سردار غیب پرور به اهمیت یک صدایی در منافع ملی اشاره و عنوان کرد: اگر گرایش های سیاسی سالم باشند، باعث تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.

وی درمورد ظرفیت های بسیج تصریح کرد: ما در بسیج خدمتگزار کشور هستیم و حرف ما این است که ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان ها و سازمان ها خواهد بود تا کار کشور پیش برود که یک نمونه آن می‌توان به همکاری با وزارت نیرو در مسئله نیروگاه های خورشیدی اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که تا نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: دولت تا امروز حرکت کرده اما تا نقطه قابل قبول پیشرفت، فاصله های زیادی داریم.

کد خبر 425798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha