همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم ایران اسلامی از طریق انواع ترفندها و نقشه‌هاست.

حسین ذوالفقاری

به گزارش ایرنا، حسین ذوالفقاری روز شنبه در نشست شورای اداری و آیین معرفی استاندار سمنان در سالن مطهری این شهر، افزود: اکنون استکبار جهانی درصدد ایجاد آشوب و تفرقه در ایران اسلامی است و تنوع نقشه‌های دشمنان برای جدایی مردم از نظام قابل توجه است.

ذوالفقاری تصریح کرد: اکنون در صحنه نابرابر در مقابل استکبار جهانی قرار داریم و آمریکا می خواهد با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: شاه بیت تمام اقدامات آمریکا ایجاد نارضایتی در بین مردم است و هرکسی که دل در گرو آحاد جامعه دارد برای رفع گرفتاری های مردم اقدام کند.

وی اضافه کرد: امید، اعتماد و رضایت باید در اولویت کاری مدیران و مسئولان باشد و با اتخاذ این راهبردها، باید توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به ضرورت های کشور در شرایط کنونی، تصریح کرد: وقت و انرژی مسوولان نباید برای کارهای جزئی و بی اساس باشد، مردم از مسئولان رویکرد پیشگیرانه و مبارزه با فساد می خواهند.

وی گفت: مردم دیگر با قوا یا جناح کاری ندارند و دوست دارند مشکلاتشان برطرف شود، انصاف و عدالت در کشور فراگیر شود، مردم از بی عدالتی ها ناراضی هستند.

ذوالفقاری افزود: مردم از مسئولان، مسئولیت پذیری می خواهند و باید با مردم صادق بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: کاغذبازی های اداری یکی از گرفتاری های مردم است و این رویکرد یکی از عوامل منفی در ایجاد فساد در جامعه است.

ذوالفقاری گفت: تنها راهکار برطرف کردن فساد این است که قانون مداری در کشور فراگیر شود و معیار در انجام کارها صداقت و تلاش باشد.

وی تصریح کرد: منشا تمام گرفتاری های ما تکبر، طمع، حسادت است و باید با همدلی و اتحاد برای توسعه ایران اسلامی گام برداشت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: چاپلوسی و بی قانونی نباید در دستگاه های اجرایی فراگیر شود و همه مسئولان در برابر اقدامات خود مسئول هستند.

وی با بیان اینکه راهکارهای عملی برای کاهش هزینه های جاری کشور درنظر گرفته شود، افزود: در میزان پذیرایی و تشریفات در جلسه های اداری تجدید نظر شود.

ذوالفقاری ادامه داد: برای کاهش هزینه های جاری کشور باید گام های عملیاتی برداشت و راهکارهای عملی برای رفع این چالش مدنظر قرار گیرد، با حرف نمی توان هزینه ها را کم کرد و کاهش هزینه ها در کشور فرهنگ شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: در آیین های تکریم و معارفه باید خودمان را قضاوت کنیم و مدیران از نگاه مردم ارزیابی شوند.

به گزارش ایرنا، در این نشست نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان، مدیران و نخبگان استان سمنان حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز بیست و یکم آذر ۹۷ از هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری رای اعتماد گرفت و به عنوان استاندار سمنان منصوب شد، پیش از این سید شهاب الدین چاوشی به مدت ۱۱ ماه استاندار سمنان بود که اواخر آبان ماه گذشته با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دولت از این سمت کنار رفت.

کد خبر 425474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha