شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی ویدویی Devil May Cry ۵ یا به اختصار DMC ۵ یک بازی در دو سبک اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش است.

بازی DMC 5

این بازی توسط کمپانی بازی سازی کپکام طراحی شده. DMC همیشه به خاطر روند سریع و صحنه‌های اکشن خود معروف بوده و از این رو سری بازی‌های Devil May Cry تاثیر بسزایی در بازی اکشن حال حاضر داشته است.

اولین رونمایی از این بازی در سال ۲۰۱۸ انجام شد که سازندگان DMC یگ تریلر از گیم‌پلی این بازی نشان دادند. به جرئت می‌توان گفت این بازی در مقایسه با شماره‌های قبلی از جزییات و کیفیت بالاتری برخوردار است.

در این شماره هم DMC سعی کرده روند بازی را توسعه دهد به صورتی که سرعت و حرکات بازی باعث شگفت زدگی بازیکن می‌شود.

کاراکترهای اصلی بازی به نام‌های؛ دانته، نرو و V هستند که باید ماموریت‌های زیادی را پشت سر بگذارید. موتور بازی سازی Devil May Cry ۵ موتور RE هست که از این موتور در بازی Resident Evil Biohazard استفاده شده که همین دلیل می‌شود که یک بازی با گرافیک بالا و حداقل باگ را شاهد باشیم.

  • چه ویژگی‌های جدیدی در DMC ۵ وجود دارد؟

هنوز بسیاری از جزییات بازی در ابهام به سر می‌برد ولی باتوجه به تریلر، DMC ۵ سعی کرده سنت بازی سازی خود را حفظ کند ولی آن را توسعه بده و چیزهای جدید از جمله دونفره بازی کردن یا به قول گیمرها co-op که بسیار در نوع خود جالب است.

یکی دیگر از کارای فانتزی در DMC ۵ حالتی است که بازیکن می‌تواند با هر سه کاراکتر اصلی بازی در محیطی تمرین کند و Level Up شود. شاید برای بسیاری از گیمرها این سوال وجود دارد که این بازی ادامه کدام یک از نسخه ها Devil May Cry است. DMC ۵ ادامه مستقیم شماره قبلی خود است. در این شماره ما احتمالا شاهد یک گذشته ای از دانته و این که اسلحه‌های مخوف او را چه کسی درست خواهد کرد خواهیم بود.

این بازی هم در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۹ که شمسی می شود ۱۷ اسفند منتشر می‌شود.

کد خبر 425445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha