همشهری‌آنلاین: مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و مدیر پروژه آزمایشگاه شهر هوشمند مسکو به همراه برخی مدیران و پژوهشگران بین‌المللی میهمانِ دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند خواهند بود.

تهران هوشمند

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند ۱۹ و ۲۰ آذرماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری تهران، امیر بیات، دبیر اجرایی دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند گفت: امسال نیز همانند سال گذشته، میزبان جمعی از فعالان و متخصصان دولتی و بخش خصوصی از کشورهای مختلف در حوزه شهر هوشمند هستیم.

به گفته بیات، آندری بلوزروف، مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و دمیتری کاراندین، مدیر پروژه آزمایشگاه هوشمند این شهر با حضور در ایران و شرکت در این همایش به انتقال تجربیات خود در خصوص روند توسعه شهر هوشمند در مسکو و چالش‌ها و فرصت‌های آن، مسیر رسیدن به شهر هوشمند و پروژه آزمایشگاه شهر هوشمند مسکو می‌پردازند و سخنرانی خواهند کرد.

او افزود: همچنین در این دوره از همایش، مدعوینی از سوییس، اسپانیا و هلند در قالب کارگاه‌های تخصصی به انتقال تجربیات خود در زمینه حرکت به سمت شهرهای هوشمند خواهند پرداخت.  فرانسس دومینگو، مدیر توسعه کسب و کار شرکت Worldsensing اسپانیا در کارگاهی آموزشی، در حوزه بهبود ترافیک با کمک پلتفرم جابه‌جایی هوشمند سخن خواهد گفت.

لارس مینث، مدیر عامل Quantusec سوییس و عضو شورای جهانی شهرهای هوشمند نیز در کارگاه تاب‌آوری ساختارمند در شهر هوشمند که در روز دوم همایش برگزار می‌شود، به ارائه تجربیات سوییس در پیشگیری و واکنش سریع در مواقع اضطراری خواهد پرداخت.

همچنین آنتون لامبرتوس بوش، مدیرعامل شرکت MOVE Mobility هلند، در کارگاهی جانبی در خصوص بهبود ترافیک شهری به کمک تحلیل کلان داده صحبت خواهد کرد.

کد خبر 424890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha