همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیزاتی که مجموعه نیروی دریایی برای دفاع از منافع کشور در دریا نیاز دارد را بومی سازی کرده‌ایم.

حسین خانزادی

به گزارش ایرنا، امیر دریادار «حسین خانزادی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه شاهد نمایش بخشی از بلوغ، توانایی و خودکفایی مجموعه نیروی دریایی ارتش هستیم.

وی یادآور شد: همزمان با سایر بخش‌های کشور شامل وزارت دفاع و سایر مجموعه‌های علمی و تحقیقاتی به سطحی از توانمندی‌ رسیدیم که قادر هستیم آن چیزی را که مجموعه نیروی دریایی برای دفاع از تمامیت آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و منافع کشور در دریا نیاز داریم، به طور کامل بومی در کشور بسازیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش این توانمندی های را نشان از اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: توانمندی های نیروی دریایی نشان می دهند که نسل انقلاب اگر به پا خیزد، هیچ تهدیدی اثرگذار نیست.

به گزارش‌ ایرنا، ‌نمایشگاه توانمندی های نیروی دریایی صبح امروز - شنبه - با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز به کار کرد.

در این ‌نمایشگاه علاوه بر نمایش بخش هایی از سیستم های دفاعی به کار گرفته شده در ناوشکن ها، بخشی از تجهیزات زیردریایی های کلاس غدیر نیز به نمایش در آمده‌اند.

سیستم های جنگ‌الکترونیک نیروی دریایی ارتش، سیستم های رادیویی و تجهیزات بی سیمی‌نداجا از دیگر تجهیزات به نمایش در آمده در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی راهبردی ارتش است.

کد خبر 424854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha