مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند تکمیل مسیر کنارگذر موجود در ضلع جنوب غربی پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع بازدید میدانی به عمل آورد.

معاونت فني عمراني، بلوار ارتش

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس ایرج معزی در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی، به محل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع رفت تا روند تکمیل مسیر کنارگذر جنوب غربی تقاطع را مورد ارزیابی قرار دهد.

جبهه شمالی این مسیر کنارگذر در مرحله اجرای اقداماتی همچون جدول‌گذاری و احداث لایه‌های نهایی زیرسازی است و کار تکمیل جبهه جنوبی آن متعاقب به سرانجام رسیدن ۵۰۰ متر مکعب خاکریزی آغاز خواهد شد.

به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود مسیر کنارگذر جنوب غربی پل خیابان صنایع تا پایان آذرماه سال جاری برای تردد خودروها گشوده شده و ضمن کاهش گردش‌های اضافی در محدوده طرح، دسترسی به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی و غرب بزرگراه صدر را تسهیل کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید، خواستار فراهم شدن هرچه سریع‌تر مقدمات لازم برای آغاز عملیات احداث پل‌های دوربرگردان غرب به غرب در بلوار ارتش شد.

او با بیان آن‌که ساماندهی حداکثری ترافیک در محدوده بلوار ارتش از طریق احداث این ۲ پل دوربرگردان فراهم می‌شود، افزود: بهره‌برداری از این دوربرگردان‌های غیرهم‌سطح سبب تسهیل دسترسی به شهرک‌های شهید محلاتی و قائم خواهد شد.

گفتنی است اجرای انحراف ترافیک از جمله پیش‌نیازهای شروع عملیات اجرایی این دوربرگردان‌ها به شمار آمده و جابه‌جایی و حذف یک تا ۲ دکل برق فشار قوی در محدوده اجرای هر یک از پل‌های دوربرگردان نیز ناگزیر به نظر می‌رسد.

کد خبر 424363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha