همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی ایران در جهت حفظ آرامش و امنیت است و پیام صلح و دوستی دارد.

امیرحاتمی

امیر سرتیپ امیرحاتمی در گفت وگو با  ایرنا، اظهارداشت: ایران توانسته است از نظر تولیدات دفاعی عملکردی بسیار مطلوب و قابل قبول داشته باشد و وزارت دفاع علیرغم تحریمهای سخت ۴۰ ساله نظام سلطه در صنعت دفاعی به خودکفائی رسیده است.

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران در جهت حفظ آرامش و امنیت است و پیام صلح و دوستی دارد، اعلام کرد: امروز ایران یکی از قدرت های برتر در ساخت تسلیحات موشکی، راداری، زرهی و پهپادی محسوب می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشریح ویژگی های تولیدات دفاعی ایران عنوان کرد: امروز پهپادهای ایرانی بدون کوچکترین خطا در نقاط مختلف و در فواصل طولانی به پرواز در می آیند و با دقت بالا اهداف خود را منهدم می کنند.

امیر حاتمی به توانایی موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ایران یکی از برترین قدرت های موشکی محسوب می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ساخت جنگنده نسل چهار کوثر به دست متخصصان جوان داخلی اشاره کرد و گفت: راه اندازی خط تولید جنگنده کوثر نشان داد که جوانان ایرانی به درستی فعل ' ما می توانیم' را صرف کرده اند.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه افتتاح خط تولید انبوه هواپیمای جنگنده کوثر جهش جدیدی در ارتقای توان رزمی نیروی هوایی است، اظهار داشت: این اقدام ارزشمند ثابت کرد، تحریم‌ها سلاحی کند و ناکارآمد است.

امیر حاتمی تاکید کرد: امروز قدرت بازدارندگی و آمادگی‌های همه ‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده است.

وی افزود: راهبرد وزارت دفاع روزآمدسازی تجهیزات دفاعی مورد استفاده نیروهای مسلح با استفاده از ظرفیت های داخلی و عدم وابستگی به سایر کشورها بوده که به حول و قوه الهی به طور کامل اجرائی شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت در حوزه قدرت دفاعی با رویکرد جهادی و انقلابی و با تحمل تحریم های شکننده به یک قدرت تبدیل شده ایم و جبهه استکبار چاره ای جز تسلیم و پذیرش در برابر آن را ندارد.

امیر حاتمی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که امکانات صنعت، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های بزرگ کشور دست در دست هم دارند و در یک سنگر در حال تقویت و پیشرفت حوزه دفاعی کشور هستند.

کد خبر 424269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha