همشهری آنلاین: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با نفوذ فکری و جنگ رسانه‌ای درصدد تاثیر بر افکار و باورهای مردم است، گفت: آمریکا می‌خواهد مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند.

حاجی صادقی

به گزارش از روابط عمومی سپاه، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم معارفه استاد شجره طیبه صالحین بسیج استان گیلان در بیت نماینده ولی ‌فقیه در این استان با اشاره به راهبرد و برنامه‌ریزی های استکبار برای تقابل با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴ دهه تمامی ظرفیت های خود را برای مقابله با این انقلاب الهام بخش به میدان آورده اند تا بتوانند مانع حرکت و نفوذ گفتمانی آن نزد ملتهای آزادی خواه و ظلم ستیز عالم شوند.

وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ فکری و جنگ رسانه‌ای درصدد تاثیر بر افکار و باورهای مردم است، گفت: آمریکا با بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی، قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد و با وجود این هجمه و توطئه های سنگین، بصیرت وعدم انحراف فکری عامل به شکست کشاندن استکبار است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به سرمایه‌گذاری آمریکا برای منحرف ساختن نیروهای انقلاب تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آمریکا سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای انقلاب است تا از این طریق بتواند نظام اسلامی ما را دچار خدشه و آسیب کند.

حاجی صادقی لازمه ارتقای بصیرت دینی و سیاسی را توجه به طیبه صالحین دانست و افزود: اگر می‌خواهیم دشمن را ناکام گذاریم باید از طریق طیبه صالحین بینش خود در تمامی عرصه ها را ارتقا داده تا برنامه‌های دشمن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت هدایت ها و تدابیر امامین انقلاب و همراهی و ایستادگی ملت و جانفشانی و پایمردی آنان پای آرمان های والای انقلاب در این ۴۰ سال همواره روبه‌جلو حرکت کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها تولد اسلام ناب محمدی(ص) نیست و اهداف و رسالت خطیری را بر دوش دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه یکی از ویژگی‌های مؤمن را ولایت مداری توصیف و تصریح کرد: از مهم ترین عواملی که انقلاب اسلامی ما را طی ۴ دهه حفظ کرد و استمرار داد پیوند امت با ولایت بوده است.

حاجی صادقی با اشاره به نقش مهم بسیج در توفیقات انقلاب بیان کرد: بابهره گیری از پتانسیل بی پایان بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی دیگر دغدغه‌ای نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: استکبار می‌خواهد با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی جوانان ما را از دین زده کند، لذا مسؤولین باید برای مقابله با این توطئه مجدانه تلاش کنند.

در پایان این مراسم آیت‌الله رسول فلاحتی به‌عنوان استاد شجره طیبه صالحین بسیج سپاه قدس استان گیلان معرفی شد.

کد خبر 424267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha