همشهری آنلاین: در حالی‌که هنرمندان تا سی‌ام آذرماه جاری فرصت دارند پروپوزال‌های خود را تحویل دبیرخانه سومین جایزه هنر معاصر ویستا کنند، اعضای هیئت برگزاری و انتخاب آثار این رویداد معرفی شدند.

تجسمي

به گزارش هنر آنلاین، بر اساس اعلام دبیرخانه، نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سوری، رزیتا شرف‌جهان، بهرنگ صمدزادگان و بهنام کامرانی در این دوره ایده‌های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد.

گفتنی‌ست گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایی و معرفی طرح‌های نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه‌ریزی اجرایی و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می‌کند.

فراخوان سومین دوره جایزه ۳۰ میلیون تومانی ویستا درباره معیارهایی اصلی این رویداد می‌گوید: ویستا مانند دوره‌های پیشین می‌کوشد با تاکید بر ارزیابی فکر و ایده‌های معاصر هنر، شرایطی را برای معرفی و اجرای فکر و اثر برتر فراهم نماید؛ ایده‌سازی و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفی است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه‌های زیباشناختی دنبال کرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال کتبی خویش که معیارهایی مانند معاصر بودن، ارزش‌های تئوریک، اجرایی بودن و پتانسیل‌های فرهنگی را شامل می‌شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح‌های خویش را برای اجرا توجیه کنند.  

موضوع در این دوره آزاد است و طرح‌های کوریتوریال نیز قابل طرح هستند.  

گفتنی‌ست آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان  www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v۱۳۹۸ اعلام شده است.

کد خبر 424162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha