همشهری آنلاین: رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد به دلیل مقررات سخت اخذ ویزای آمریکا از اعزام تیم ملی نوجوانان به قهرمانی جهان منصرف شده‌اند.

وزنه برداري

علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، درباره این که گفته می‌شود تیم ملی نوجوانان به دلیل مشکلات مالی به مساباقت جهانی پیش رو اعزام نخواهد شد، اظهارکرد: مقررات سختی درخصوص صدور و اخذ ویزا برای ایرانی‌ها وجود دارد و سری قبل نیز دچار مشکلات متعددی شدیم. ایران دو قهرمانی نوجوانان جهان و نایب قهرمانی المپیک نوجوانان را در کارنامه دارد ولی اکنون باتوجه به مقررات سخت اخذ ویزا و این که همزمان با مسابقات نوجوانان جهان، گزینشی المپیک را در اهواز داریم، از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان منصرف شدیم.

وی با بیان این که نه تنها مشکلی نداریم، بلکه پاداش قهرمانان مان در گروه‌های سنی مختلف که در آوردگاه‌های مختلف موفق به کسب مدال شده بودند نیز پرداخت شده است، گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، پاداش ورزشکاران قهرمان به روز پرداخت شده است و ضمن این تعهدات مان را نسبت به ورزشکاران و مربیان و همچنین نسبت به برنامه‌های خودمان انجام داده ایم و ریالی هم به ارگان و نهادی بدهی نداریم.

مرادی با تاکید بر این که این فدراسیون، مشکل مالی ندارد، عنوان کرد: وضعیت مان بسیار خوب است و اصلا بحث مالی برای اعزام نشدن نوجوانان مطرح نیست و همان طور که گفتم مقررات سخت اخذ ویزا باعث منصرف شدن ما از این کار شد.

کد خبر 424030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha