همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال توانست در هفته چهاردهم لیگ برتر با سه گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کند.

استقلال

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهاردهم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو گله شاگردان شفر به پایان رسید تا استقلال برای نخستین بار در طول فل بتواند به دو پیروزی پیاپی برسد.

گل‌های استقلال را در این دیدار فرشید باقری در دقیقه ۸ و طارق همام در دقیقه ۲۴ وارد دروازه صنعت نفت آبادان کردند.

  • نیمه نخست

استقلال بازی را هجومی شروع کرد و حملات پیاپی این تیم باعث شد تا آبی‌ها در دقیقه ۷ صاحب کردنر شوند. کرنر اسماعیلی روی دروازه ارسال شد و با اثرگذاری چشمی، کرار جاسم و عقیل کعبی توپ در محوطه شش قدم مقابل فرشید باقری قرار گرفت و او توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

پس از آن بازی کمی آرام شد و صنعت نفت توانست یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کند اما این توپ‌ها راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

در ادامه ضد حمله زیبای استقلالی‌ها با وریا غفوری شروع شد و او توپ را به محمدی‌مهر رساند و پاس به بیرون محمدی‌مهر با حرکت فوق‌العاده بدون توپ روح‌الله باقری همراه شد تا توپ به طارق همام برسد و او با شوتی سرکش برای بار دوم دروازه شهاب گردان را باز کند.

شاگردان شفر پس از گل دوم رو به کنترل بازی آوردند و اجازه خلق موقعیت به شاگردان بنتو را نداد. و تنها یک‌بار میلاد جهانی بود که با شوتی از زاویه بسته در دقیقه ۳۹ دروازه رحمتی را تهدید کرد. در سوی دیگر مهاجمان استقلال نیز قدر فرصت‌های بدست‌آمده را ندانستند تا بازی با همان نتتیجه دو بر صفر در نیمه نخست به پایان برسد.

  • نیمه دوم

استقلال همانند نیمه اول بازی را خوب شروع کرد و میانه میدان را در اختیار گرفت. آبی‌ها چند موقعیت را هم ایجاد کردند اما بی‌دقتی‌ها اسماعیلی و چشمی مانع از به ثمر رسیدن گل سوم استقلال شد.

شفر برای تحرک بیشتر خط حمله روح‌الله باقری را از زمین بیرون کشید و صیادمنش را به زمین فرستاد. تغییر شفر بالاخره در دقیقه ۷۴ جواب داد و صیادمنش روی پاس در عمق اسماعیلی با ضربه چیپ به زیبایی دروازه گردان را باز کرد.

شاگردان بنتو در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند خطر خاصی روی دروازه رحمتی ایجاد کنند.

پس از گل سوم استقلال بازی با درگیری‌های متعدد دو تیم همراه بود که در متن این درگیری‌ها کرار جاسم بازیکن عراقی صنعت نفت حضور داشت و حتی در یک دو صحنه با هم وطن خود یعتی طارق همام درگیر شد که در نهایت داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

ادامه بازی با فشار استقلال برای زدن گل چهارم پیگیری شد اما تیرک دروازه مانع از گلزنی نویمایر شد تا آبی‌ها سرانجام به همین سه گل اکتفا کردند تا به پنجمین پیروزی فصل برسند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور(میثم تیموری۸۷)، فرشاد محمدی مهر(مارکوس نویمایر ۸۴)، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری( الله‌یار صیادمنش ۶۵)، وریا غفوری و همام طارق

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، اکیر ایمانی، طالب ریگانی(بهنام برزای ۴۶)، میلاد جهانی(بواریتو ۶۷)، کرار جاسم محمد، مصطفی احمدی(محمدرضا غبیشاوی ۷۸)، رضا جبیره و وفا هخامنش.

کد خبر 423987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha