همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا لحظه آخر به دنبال برد بودند و همین میل باعث برد ما شد.

برانکو: به بازیکنان و هوادارانمان افتخار می‌کنیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر ماشین سازی تبریز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: به چیزی که در طول هفته گفته بودم رسیدیم. می دانستیم حریف سختی داریم. آنها در هفت بازی قبل مساوی کرده بودند و مقابل سپاهان و استقلال که رقبای اصلی ما بودند بهتر بازی کردند. ما بدون پنج بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: ما امروز بازی را بردیم و با لیاقت هم بردیم، چون شانس گل بیشتری داشتیم و بازی را کنترل کردیم و می دانستیم گل می زنیم. نمی خواستیم مساوی کنیم. درباره حاشیه سازی ها هم باید بگویم شما فکر می کنید مربی هستیم که می گویم از این کارها بکنند؟ من به ‌آن ها فوتبال بازی کردن یاد می دهم و برای همین در سه سال اخیر دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی آوردیم. به فینال آسیا رفتیم چون فوتبال بازی کردیم و برای تحریک کاری نمی کنیم. دلیل این مسائل را در جای دیگر ببینید که آیا کسی باعث این موضوع شد یا نه. من چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟ چه کسی را تحریک کرد؟ به دنبال توپ بود که به توپ نرسید. اگر این طور باشد در هر بازی باید ۱۵ بازیکن کارت زرد بگیرند؟ چه تحریکی انجام داده است؟

ایوانکوویچ تصریح کرد: من عصبانیت شما را درک می کنم و می دانم هوادار تراکتورسازی و ماشین سازی هستید. حق هم دارید. این بازی فوتبال است.

برانکو در ادامه عنوان کرد: ما همزمان دو لیگ را بازی کردیم. در لیگ ایران و لیگ آسیا بازی کردیم. در لیگ ایران همه تیم ها انگیزه زیادی دارند مقابل قهرمان ایران بازی کنند. ما پنج روز قبل از بازی فینال آسیا با سایپا بازی کردیم اما گله ای نکردیم و الان هم گله ای نداریم. طبیعی است که بازیکنان خسته می شوند. ما در آسیا با قوی ترین حریفان بازی کردیم. قبل از الدحیل در دربی بازی کردیم و گله ای نکردیم و از کسی هم کمک نمی خواهیم اما ببینید با ما چه رفتاری می کنند. طبیعی است که در این شرایط بازیکن جدید می آوریم. ماشین سازی تیم قوی و با ثباتی است. خالقی فر را ببینید که همه توان خودش را گذاشت تا ما را ببرد. من به او بابت تلاشش تبریک می گویم نه اینکه دنبال بهانه باشم. ما از کسی کمک نمی خواهیم. به بازیکنان و هوادارانمان افتخار می کنیم که قهرمان هستیم.

سرمربی قرمزپوشان درباره جذب بازیکنان جدید بیان کرد: درباره ماهینی باید بگویم که تا نوروز آماده می شود اما انصاری نه. مصدومیت سیامک و مصلح سبک است. کمال هم به خاطر محرومیت به تبریز نیامد اما ما تمرکز روی بازی‌های لیگ داریم. در نیم فصل آنالیز خوبی می کنیم تا بازیکنان جدید را ببینیم. بازیکنان بالای ۲۳ سال ما تکمیل است.

برانکو درباره احتمال رفتن گرشاسبی از پرسپولیس هم گفت: من در جریان نیستم و مربوط به قوانین دولت است. من از گرشاسبی تشکر می کنم و از هیات مدیره باشگاه ممنون هستم. ما همه با هم تلاش کردیم. نه من یا بازیکنان بلکه همه باشگاه تلاش کردیم و هواداران هم در کنار ما بودند.

ایوانکوویچ در مورد اینکه بازیکنان جدید اگر اضافه شوند پرسپولیس دچار مشکل نمی شود، افزود: وقتی تغییراتی در باشگاهی درست شود و بازیکنان جوان به تیم می آیند به نوعی دچار مشکل می شویم اما بعد از چهار سال که اینجا هستم هنوز جا برای پیشرفت دارد.

برانکو درباره اینکه چرا به نشست خبری قبل از بازی نرسید گفت: ما با هواپیما آمدیم اما یک ساعت تاخیر داشت. به ما گفتند کنفرانس لغو شد. هر بار فرصت بوده من به کنفرانس آمدم چون احترام زیادی برای شما خبرنگاران قائل هستم. ما با شما وظیفه مشترکی داریم و باید شادی به هواداران بدهیم. ما با مسابقات و شما با تعقیب آن با هم همکار هستیم. هر چه دل تان می خواهد می توانید بپرسید. اما آیا مربیان دیگر هم این کار را می کنند؟ ما فقط تمرین روز قبل از بازی را می بندیم. نه برای اینکه چیزی پنهان شود بلکه برای داشتن آرامش است.

کد خبر 423981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha