چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
۰ نفر

تاریکی خیابان خاوران از مدت‌ها پیش اهالی منطقه ۱۵ را با مشکلاتی مواجه کرده است.

تأمین روشنایی خیابان خاوران

حد فاصل خیابان‌های نباتی و مهرابیان‌فرد، کاملاً خاموش است و نبود تیرچراغ برق باعث به وجود آمدن مشکلاتی از جمله ناامنی، ‌ تردد دشوار بانوان و سالمندان، تصادف و... شده است. از آنجا که در مسیر این خیابان چند مدرسه قرار دارد، دانش‌آموزان نوبت عصر نیز در تاریکی‌ تردد می‌کنند و کاسبی هم بعد از تاریکی هوا رونق ندارد و اهالی خواستار افزایش روشنایی این معبر هستند.

به گفته متولیان اداره برق منطقه این مشکل تا ۶ ماه آینده برطرف خواهد شد. «غلامرضاخیرخواه» مدیر دفتر روابط‌عمومی اداره برق منطقه در این‌باره به خبرنگار همشهری محله می‌گوید: «در سال‌های گذشته شهرداری منطقه ۱۵ برای راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌سامانه تندرو (‌BRT) روشنایی‌های رفیوژ میانی این مسیر را جمع‌آوری کرده‌است اما با توجه به اهمیت موضوع و با هدف تأمین روشنایی معابر،

قرار است شبکه روشنایی در پیاده‌رو ضلع جنوبی خیابان خاوران ایجاد شود که برای انجام این کار ابتدا اداره برق منطقه باید طرح رفع معارض یعنی تبدیل شبکه هوایی ۲۰ کیلوولت موجود را به شبکه زمینی انجام دهد و بعد شهرداری منطقه نیز زیرساخت‌های تأمین شبکه روشنایی این معبر را ایجاد کند.» او می‌افزاید: «اکنون طرح رفع معارض و تأمین شبکه روشنایی تهیه شده و در مرحله تأمین بودجه قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود در ۶ ماه آینده این طرح به مرحله اجرا برسد و مشکلات شهروندان برطرف شود.»

کد خبر 423954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha