سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیم فصل دوم مسابقات لیگ فوتبال کشور، جام خلیج فارس با پیروزی تیم‌های پرسپولیس و استقلال آغاز شد.

با آغاز هفته هجدهم لیگ برتر، تیم پرسپولیس در زمینی بدون تماشاگر در آزادی تهران میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی با برتری یک بر صفر  سرخپوشان پایتخت همراه بود.

در جنوب کشور، دو تیم هم‌خانواده تهرانی و اهوازی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال تهران توانست با دوگل بر استقلال اهواز چیره شود. این نتیجه در شراطی بدست آمد که بازیکنان استقلال اهواز اولین گل مسابقه را به ثمر رسانده بودند.

سپاهان اصفهان که مربی موفق خود را از دست داده است توانست در مصاف با پگاه گیلان با نتیجه 3 بر یک برسد. سپاهانی‌ها در این مسابقه 9 بازیکن اصلی خود را به همراه نداشتند.

 برق شیراز نیز در هفته هجدهم در زمین خود با تیم پیکان به تساوی یک-یک رضایت داد.

مقاومت سپاسی نیز به عنوان دیگر تیم شیرازی توانست با نتیجه یک بر صفر، شیرین فراز کرمانشاه را از پیش روی بردارد.

در کرمان بازیکنان پاس همدان که برای پیروزی به میدان رفته بودند نتیجه را 2 بر صفر به میزبان خود، مس کرمان واگذار کردند.

سایپا که در آخرین بازی نیم فصل پیروز از زمین خارج شده بود در هفته هجدهم مجبور شد که امتیاز بازی را با تیم راه‌آهن تهران تقسیم کند. این بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در تهران صبا باتری که از آن به عنوان یکی از امیدهای قهرمانی نام می‌برند، نتوانست از فرصت میزبانی بهره ببرد و با نتیجه یک بر صفر از سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان شکست خورد

اما در انزلی سرما و شرایط نامساعد زمین اجازه نداد تا تیم ملوان به مصاف میهمان خود، ذوب آهن اصفهان برود و این بازی برگزار نشد.

به این ترتیب در پایان هفته هجدهم پرسپولیس تهران هنچنان صدر جدول را برای خود حفظ کرد.

کد خبر 42393

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز