همشهری آنلاین: پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۹ تا ۳۰ آذر ماه در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

كشتي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات بر اساس مقررات جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۸ در ۱۰ گروه وزنی بزرگسالان در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.

در صورتی که تیم‌های شرکت‌کننده کمتر از ۶ تیم باشند در یک گروه، بین ۶ تا ۱۰ تیم در دو گروه و بیش از ۱۰ تیم در قالب چهار گروه برگزار می‌شود.

در صورتی که مسابقات در چهار گروه برگزار شود، تیم‌های اول هر گروه به ترتیب گروه‌بندی گروه‌های (A-B-C-D) با یکدیگر رقابت مرحله نیمه نهایی و تیم‌های برنده پیکارهای فینال را برگزار می‌کنند. همچنین تیم‌های بازنده رقابت‌های نیمه نهایی، مسابقات سوم چهارمی را انجام می‌دهند. تیم‌های دوم هر گروه به همین ترتیب برای تعیین رده‌بندی پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد. تیم‌های سوم هر گروه نیز به همین ترتیب برای تعیین تیم‌های نهم و دهم رقابت می‌کنند.

تیم‌های بیمه رازی اردبیل و سینا صنعت ایذه به عنوان تیم‌های اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی ایران مجوز  حضور در این مسابقات را دارند.

کد خبر 423813

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha