همشهری آنلاین: مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای بسیج امروز با حضور مقتدرانه در فضای مجازی موازنه قدرت را برهم زده و پیام انقلاب اسلامی را به سراسر جهانیان مخابره می کنند که دشمن از این امر واهمه دارد.

بهروز اثباتی

به گزارش ایرنا، سردار بهروز اثباتی در مراسم شکوه پایداری بسیجیان در مسجدالنبی (ص) قزوین افزود: بسیجی باید با حضور پررنگ خود در محافل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به شکل گیری تمدن نوین اسلامی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه اکنون جهان تشنه پیام بسیجیان است، تاکید کرد: طی چند سال گذشته، فیلم دفاع مقدس شهید آوینی به زبان انگلیسی زیرنویس و بین جوانان آمریکایی توزیع شد که بازخورد بسیاری خوبی نیز به همراه داشت.

سردار اثباتی ادامه داد: فضای مجازی امروز برای خواهران بسیجی به عنوان یک میدان رزم به حساب می آید، ضمن آنکه باید در چنین محافلی به دفاع از آرمان های انقلاب پرداخته و همواره نیز باید مراقب خطرات آن هم بود.

به گفته این مسئول، حضور فعال جوانان انقلابی در فضای مجازی و نشر آثار انقلابی در سراسر جهان باعث شده تا رییس جمهوری آمریکا ادعا کند که ما در انتخابات آنها دخالت داشته ایم که این نشان می دهد تا چه اندازه از قدرت رسانه‌ای بسیجیان ما می ترسند.

سردار اثباتی اضافه کرد: اگر تا دیروز هدایت فضای مجازی در دست دشمن بود و با آن به مخاصمه با ما اقدام می کرد اکنون این موازنه برهم خورده و دسته شمشیر در دستان جوانان بسیجی ما قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه باید همواره به جمعیت پرشور بسیجی خود افتخار کنیم، افزود: چندی پیش در کشور چین طی دیداری با فرمانده نیروهای مقاومت آن کشور، آنان تعداد نیروهای مردمی خود را ۳۰ هزار نفر اعلام کردند اما وقتی از جمعیت میلیونی نیروهای مردمی ما باخبر شدند اظهار تعجب کرده و برایشان این مساله باورکردنی نبود.

وی در بیان تفاوت قدرت نیروهای بسیجی و افراد چریکی قبل از انقلاب، اظهار داشت: در دوران انقلاب و زمانی که مقابل صف نیروهای پهلوی قرار داشتیم با ورود ۱۰ چریک فلسطینی خوشحال شدیم که می توانیم بر نیروهای ارتش پیروز شویم، اما بعدها فهمیدیم که نیروهای چریکی در برابر نیروهای انقلابی ما از قدرت بسیار ناچیزی برخوردارند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: امروز از شمال آفریقا تا غرب چین و از شمال اروپا تا غرب این قاره همگی طرفدار تفکر شیعه هستند و تمام فریادهای اعتراضی در دنیا برگرفته از همین تفکر انقلابی است.

سردار اثباتی تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار حضور علمای بزرگ شیعه و مراجع تقلید باعث شده تا با هر سخنرانی لرزه را بر اندام دشمنان خود مشاهده کنیم و این موضوع برای آمریکاییان و رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان اصلی ترین دغدغه فکری به حساب می آید.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون کمونیست ‌ها، لیبرال ‌ها، سلطنت طلبان و حتی جریان های انحرافی معتقد بودند که جمهوری اسلامی هرگز شاهد پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب خود نخواهد بود اما با برگزاری هرچه باشکوه آیین های انقلاب به آنان فهماندیم که همه تفکرات آنان خیال خام است.

سرداراثباتی گفت: موازنه طبیعت ابتدا در دنیا بر این اساس بود که ظالم همواره بر مظلوم سلطه داشته باشد اما با حضور انقلاب اسلامی این مساله پذیرفته نشد و همواره همه آموزه ها به سمت ظلم ستیزی حرکت کرد و ما نیز موظفیم که این موازنه را حفظ کرده و مدافع چنین آرمانی باشیم.

مراسم شکوه پایداری بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در قزوین و ۶ شهر دیگر استان برگزار شد.

کد خبر 423714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha