همشهری آنلاین: ساعت ۱۴ روز ۲۹ آبان ۱۳۹۷، حال‌وهوای دیگری در دانشکده مطالعات جهان حاکم شد. نیک‌مردی از تبار کریمان و با گرمی و صمیمیت و خوش‌مشربی مردم خطه جنوب، میهمان دانشکده بود.

دکتر مصلی‌نژاد در دانشکده مطالعات جهان

دکتر عباس مصلی‌نژاد، استاد تمام دانشکده حقوق و علوم سیاسی، علاوه‌بر کارنامه درخشان علمی و پژوهشی خود، با تأسیس بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد گام‌های بزرگی در اعتلای علمی، آموزشی و فرهنگی کشورمان برداشته است. این بنیاد با ساخت بیش از ۳۰۰۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی، پرورشی، فرهنگی، هنری و ورزشی، و اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد در سراسر کشور، پدر معنوی جامعه آموزشی، علمی و پژوهشی کشورمان است.

خود می‌گوید: در ابتدا عشق به حق و بعد عشق به آدم‌ها، عشق به داشتن‌ها، عشق به گفتن‌ها، عشق به خوبی‌ها، عشق به سعادت، عشق به معرفت، و در انتها عشق به موفقیت، مجموعه انگیزه‌های من برای بودن و ادامه زندگی است.

در سالروز تولد استاد، به میزبانی دکتر سعیدرضا عاملی، رئیس دانشکده مطالعات جهان، گرد هم آمدیم تا به بهانه جشن تولد ایشان، قدردان اقدامات نیکشان باشیم. در این مراسم بی‌پیرایه و صمیمانه که با همت خودجوش و فعال بیش از همه دانشجویان، و استادان و کارمندان دانشکده برگزار شد، لوح یادبودنی از سوی دکتر عاملی به دکتر مصلی‌نژاد اهدا شد.

کد خبر 423383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha