همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ روانی و اقتصادی آمریکا نه تنها بر ملت ایران اثر ندارد بلکه این روال سرآغاز فروپاشی آمریکا خواهد شد.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش ایرنا سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز سه شنبه در مراسم تجدید میثاق بسیجیان در حرم امام خمینی(ره) اظهارداشت: ملت ایران در دوران اخیر شرایط معیشتی دشواری را طی می کند اما این ملت با صبر و استقامت این دوران را هم سپری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا، این غول کاغذی و پوشالی حتی توان اداره و مدیریت ملت خود را ندارد اما برای دیگران تعیین تکلیف می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشوری که در جهان علیه ملت ایران هیاهو به راه انداخته است، خود از پس مشکلات کشورش بر نمی آید.

وی همچنین به جنایت های رژیم اشغالگر قدس اشاره و بیان کرد: رژیم فاسد، غاصب و جعلی اسرائیل به همراه آمریکا و همپیمانانشان همواره درصدد اغتشاش در جهان هستند و هرگز در توطئه ها و حیله های خود پیروز نخواهند بود.
غیب پرور گفت: همه مردم مظلوم و ستمدیده جهان منتظر نابودی اسرائیل غاصب هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیجیان بدون توقع و هیاهو در همه عرصه ها حضور می یابند، تمام قد پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و همواره از آرمان های امام راحل تبعیت می کنند.

وی یادآور شد: بسیجیان در آغاز هفته بسیج باید به عقبه خود توجه داشته باشند و به نقش جوانان در تداوم انقلاب و حفظ منافع ملی بیشتر توجه کنند.

غیب پرور در ادامه به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج می تواند در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات، اقتصاد، فرهنگ و همچنین برخورد با محتکران و زالوصفتان منفعت طلب وارد عمل شود و دولت را همراهی کند.

به گزارش ایرنا بسیجیان استان تهران امروز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج ( ۲۹ آبان) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

کد خبر 423225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha