مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از انجام ۱۲۰ هزار عملیات و مأموریت انضباط شهری مهرماه در مناطق ۲۲ گانه پایتخت با حفظ کرامت شهروندان و بدون درگیری و تنش خبر داد.

شهربان

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، سید امیر فتاحیان گفت: در آبان‌ماه ۹۷، با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، تعداد ۱۲۰ هزار و ۶۶۶ عملیات و مأموریت انضباط شهری در نواحی ۱۲۳ گانه پایتخت انجام شده است.

فتاحیان افزود: این مأموریت‌ها در قالب‌های پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز، نظارت، صیانت، رفع سدمعبر و رفع تخلف توسط مأموران انضباط شهری (شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان) انجام می‌شود.

مدیرعامل شهربان ادامه داد: از این تعداد، ۳۵ هزار و ۴۴۳ مورد مربوط به رفع سدمعبر و تسهیل رفت و آمد شهروندان، تعداد ۷۷ هزار و ۴۳۰ عملیات مربوط به پیشگیری و یا رفع تخلف در حوزه ساخت و ساز شهری و تعداد ۷ هزار و ۷۹۳ مأموریت هم مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران است. 

او با تأکید بر این‌که برقراری انضباط شهری توأم با حفظ کرامت شهروندان، اولویت شرکت شهربان است، گفت: مأموران انضباط شهری حافظان حقوق شهروندی هستند و از شهروندان محترم تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات و قانون‌شکنی‌ها، همراه و همدل باشند و ضمن گزارش تخلفات به سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری تهران، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات خود را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۴۹۹ با شرکت شهربان در میان بگذارند.

کد خبر 423214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha