همشهری‌آنلاین: سوری از راه‌اندازی سامانه برای تهران خبر داد و گفت: در قالب این سامانه آنلاین و پیامکی، کارت دیجیتال برای مخاطبان صادر می شود و اعضا با پذیرش میثاق‌نامه و استفاده از دستبند اتحاد برای تهران به کمپین می‌پیوندند.

آلودگي هوا

به گزارش شهرنوشت، جلسه کمپین جامع محیط‌زیست تهران با حضور سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مدیران روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، اداره کل سلامت، مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از کارشناسان محیط‌زیست برگزار شد.

 در این جلسه پوریا سوری، سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای کمپین جامع محیط زیست تهران گفت: یکی از اهداف این کمپین آن است که شیوه صحیح مطالبه‌گری از مسئولین و نهادهای مسئول را به مردم آموزش دهد تا به دنبال آن اصلاح رفتار مخاطبان کمپین در پیشگیری و مواجهه با آلودگی هوا اتفاق بیفتد.

او با اشاره به فازهای مختلف اجرای کمپین عنوان کرد: در فاز اول در خصوص اقدام‌ها،  اطلاع رسانی می‌شود و در فازهای بعدی تلاش می شود تا در ذهن مخاطب سوال ایجاد شود و مسئولیت شهروندی و راه‌های مواجهه با آلودگی هوا تبیین شود.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره سامانه «برای تهران» توضیح داد: پیش بینی این است تا در فاز اول ۱۰۰ هزار نفر عضو این سامانه شوند.    

سوری با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در ورودی ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و اماکن پرتردد تهران، از اجرای نمایش‌های عروسکی، استندآپ کمدی و توزیع گلدان آلوئه ورا در روزهای آلوده خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۷۰ سازمان مردم نهاد را برای همکاری در اجرای طرح شناسایی کردیم.

در پایان این جلسه کارشناسان حوزه های حمل و نقل، محیط زیست و سلامت نظرهای خود را در مورد نحوه اجرای کمپین اعلام کردند و تصمیم بر آن شد تا در جلسه‌های آتی با حضور برخی از اعضا شورای شهر، روند اجرای کمپین به شکل جامع تر مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 423064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha