همشهری آنلاین: رحیم صفوی گفت: امروز نهضت مقاومت اسلامی در کرانه باختری و نوار غزه با الگوگیری از مقاومت مردم ایران، رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرده که نمونه آن استعفای دو وزیر کابینه این رژیم و به لرزه درآمدن آن است.

رحیم‌صفوي

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز شنبه در آیین تجدید بیت با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران قم به مناسبت سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی(عج)، افزود: چه کسی تصور می کرد جهاد اسلامی و نهضت مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری و نوار غزه شکل گیرد و در جنگ ۲۲ روزه و جنگ هفته قبل موجب شکست رژیم صهیونیستی شود که در جریان آن ۲ وزیر این رژیم از جمله لیبرمن استعفا دهند و کابینه نتانیاهو به لرزه درآید.

وی بیان کرد: امروز قدرت حزب الله به آنجا رسیده است که هم اکنون اسرائیل از ترس حمله رزمندگان نیروی مقاومت در مرزهای شمالی با لبنان دیوار بتنی هفت متری کشیده و بالای آن را هم چهار متر سیم خاردار نصب کرده است.

وی ادامه داد: الگو گرفتن مردم کشورهای منطقه از مقاومت مردم ایران و کمک مشاوران ایرانی به کشورهای عراق و سوریه منجربه سرنگونی تروریست ها شد و امروز ده ها هزار نیروی مردمی به ارتش این دو کشور برای نابودی تروریست های دست نشانده استکبار کمک می کنند.

رحیم صفوی گفت: چه کسی تصور می کرد مردم یمن این گونه در برابر آل سعود شکست ناپذیر باشند، عربستان در جنگ یمن شکست خورده است اما شهامت اعلام آن را ندارد.

وی بیان کرد: روندی که مستکبران عالم طی می کنند و جنایت های آنان در فلسطین، یمن و سایر کشورهای منطقه باعث می شود ملت های ستم دیده برای بازیابی استقلال خود قیام کنند و این فرهنگ توسط انقلاب اسلامی در سراسر جهان پراکنده و موجب تغییر موازنه قدرت به نفع مظلومان عالم شده است.

وی ادامه داد: نقطه آغاز شکست های آمریکا و صهیونیست در منطقه غرب آسیا و در مقیاس جهانی است که آغاز آن، پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمنان در جنگ تحمیلی به رهبری امام راحل(ره) بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: انقلاب اسلامی از همان آغاز نهضت برای سایر ملت ها، الگو و راهگشا بود و موجب شد مجاهدان افغان در برابر ارتش مجهز شوروی به پیروزی برسند، امروز هم الگو گرفتن از این نهضت توسط ملت های منطقه، رژیم صهیونیستی را به این روزگار درآورده است.

وی بیان کرد: آمریکایی ها بعد از افغانستان و عراق قصد حمله به ایران را داشتند اما روحیه مقاومت ملت ایران و توانمندی های کشور در بخش های نظامی و دفاعی مانع از این کار شد.

وی ادامه داد: حتی تاثیرگذاری نهضت اسلامی در منطقه به حدی بود که افغانستان و عراق با وجود اشغال توسط مستکبران، به دو راهبرد پیروزی بخش برای اسلام تبدیل شد.

رحیم صفوی گفت: برخلاف خواست آمریکایی ها که می خواستند حاکمیت عراق را بی دین کنند امروز دولت و مجلس اسلامی در این کشور حکمفرماست و آنان ارتباط دوستانه و خوبی با ایران دارند.

وی بیان کرد: آل سعود و امارت متحده عربی با مردم مظلوم یمن می جنگند و بی گناهان را به خاک و خون می کشند در حالی که این فرهنگ مقاومت است که در منطقه تجلی دارد و به زودی این پرچم که توسط انقلاب اسلامی برافراشته شده است به دست امام زمان(عج) در جهان به اهتزاز درخواهد آمد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به قطب بزرگ فرهنگ و تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است که با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تهیه برنامه راهبردی ۵ ساله، برای جهان اسلام و ملت های آزادی خواه جهان، الگویی الهام بخش به شمار می آید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ما با اطمینان می گوییم آینده جهان به رهبری امام زمان (عج)، غلبه اسلام بر کفر و نفاق به روشنی رقم خواهد خورد.

رحیم صفوی افزود: خداوند متعال این سرنوشت را رقم خواهد زد و این غلبه به دست امام زمان(عج) انجام می شود و ملت های مقاوم منطقه، زمینه ساز این پیروزی خواهند بود.

وی ادامه داد: تنها مکتب پیروزی بخش جهان، مکتب اسلام ناب و تفکر مهدویت است و از خداوند متعال می خواهیم از جمله سربازان و آماده سازان قیام حضرت مهدی(عج) باشیم.

کد خبر 422868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha