همشهری آنلاین: پس از سه روز رقابت در مسابقات قهرمانی تور ایرانی هوپس دختران کشور به میزبانی قم، نیلیا نقیبی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت.

نيليا نقيبي

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، این رقابت‌ها که با سرداوری خانم چوپان‌نژاد با حضور ۸۷ ورزشکار از  ۲۷ استان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ در حال پیگیری بود، در پایان روز سوم  با برتری نیلیا نقیبی از تهران خاتمه یافت. تارا سوری از بوشهر در جایگاه دوم ایستاد و درسا سادات موسوی از اصفهان  سکوی سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

در مرحله گروهی این پیکارها ورزشکاران در ۲۹ گروه ۳ نفره به مصاف هم رفتند و در پایان ۲ نفر برتر وارد جدول حذفی شدند.

رقابت‌ها در روز سوم بر روی دو میز و ابتدا با بازی دالیا صلاحی و پرنیا شریفی برای کسب مقام پنجم و ششم و یکتا ادیبیان و مبینا اصلانی برای کسب مقام هفتم و هشتم جریان یافت که در یک بازی پرنیا شریفی و در دیگر بازی اصلانی  به برتری دست یافتند.

سپس در بازی رده‌بندی درسا سادات موسوی به مصاف ستایش ایلوخانی از همدان رفت که در پایان موفق شد با برتری ۳ بر ۱ سکوی سوم را از آن خود کند.

در فینال این مسابقات هم نیلیا نقیبی  و تارا سوری برای چندمین بار برابر هم قرار گرفتند که نقیبی با برتری ۳ بر ۲ موفق به کسب مقام نخست شد و تارا سوری بر جایگاه دوم ایستاد.

کد خبر 422831

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha