همشهری آنلاین: گروه‌های مقاومت اسلامی عراق با اعلام همبستگی کامل با مقاومت فلسطین در رویارویی جدید با رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم غاصب درهای جهنم را از هر طرف به روی خود باز کرده است.

مقاومت اسلامي عراق

به گزارش ایرنا، گروه مقاومت اسلامی «النجباء»، «عصائب اهل الحق» و «کتائب حزب الله» در موضع گیری های جداگانه برای پوستن به صفوف مقاومت فلسطین اعلام آمادگی کردند.

«هاشم الموسوی» سخنگوی النجباء در بیانیه ای با تقدیر از پاسخ واحد مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی گفته است که تنش نظامی جدید به نفع این رژیم غاصب نیست زیرا با این کار درهای جهنم را از هر طرف به روی خود گشوده است.

وی اضافه کرده است که موشک های کورنت مقاومت فلسطینی پیام بازدارنده جدیدی بود که باید رژیم صهیونیستی به درستی فحوای آن را درک کرده باشد.

وی از کشورهای عربی منطقه که در چارچوب طرح موسوم به «معامله قرن»، به سیاست عادی سازی روابط با این رژیم غاصب روی آورده‌اند گفته است که این امر لکه ننگی بر پیشانی حامیان معامله قرن و تمامی کسانی است که خود را منتسب به اعراب می‌دانند.

الموسوی همچنین بمباران ساختمان ها و کشتار غیر نظامیان را در فلسطین محکوم کرده و افزوده است که این بمباران های رژیم صهیونیستی نشان داد که هدف فقط مقاومت فلسطینی نیست بلکه کشتار همه ملت فلسطین است.

سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق نیز در سخنانی که در صفحه شخصی اش در فیسبوک منتشر شده و همزمان این موضع را در رسانه های مقاومت عراق و منطقه نیز بیان کرده گفت: مقاومت اسلامی درعراق در برابر آنچه در فلسطین اتفاق می افتد، دست بسته نمی نشیند.

«جعفر الحسینی» با اشاره به پاسخ های موشکی مقاومت فلسطین علیه تجاوز نظامی این رژیم غاصب خاطرنشان ساخته است که پاسخ مقاومت فلسطین دلیل آشکاری بر قدرت و توانمندی های محور مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه موازانه قدرت در منطقه این روزها در اختیار محور مقاومت است گفت که اثرگذاری معادلات محور مقاومت فقط در زمینه نظامی نیست بلکه در همه سطوح است.

وی با تقدیر از پاسخ کوبنده مقاومت فلسطین علیه تجاوز رژیم صهیونیستی افزوده است که تعرض نظامی رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطین نشانه خوی وحشیانه این رژیم است.

دبیرکل گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است که فلسطین همواره تفکیک کننده بین مزدوران و ارزشگراها است.

«شیخ قیس الخزعلی» اضافه کرده است که رویارویی جدید با دشمنی صهیونیستی و واکنش وحشیانه این رژیم، نشان داد که تصمیم صلح و عادی سازی روابط با این دشمن صهیونیستی در اختیار سازمان های بین المللی است.

وی با تاکید بر شعار «کلا کلا اسراییل» (اسرائیل، هرگز) در عین حال گفته است که وجدان های بیدار می دانند که نهادهای بین المللی در پس جریان سازش و عادی سازی روابط با این رژیم هستند اما در مقابل، تصمیم قاطع ملت ها، مقاومت است.

دور جدید حملات نظامی رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین از یکشنبه گذشته (۲۰ آبانماه) آغاز شده و مقاومت فلسطین نیز پاسخ های کوبنده ای به این حملات داده است.

رژیم صهیونیستی برای به زانو د آوردن مقاومت فلسطین، بمباران گسترده ساختمان ها و غیرنظامیان را در مناطق مختلف سرزمین اشغالی و نوار غزه آغاز کرده است.

به رغم این دور جدید حملات نظامی وحشیانه صهیونیست ها اما دولت‌های عربی که اخیرا در راستای طرح معامله قرن، سیاست عادی سازی روابط را با این رژیم در پیش گرفته، سکوت اختیار کرده‌اند.

کد خبر 422560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha