همشهری آنلاین: مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا با کسب مقام چهارم در هر دو بخش زیر ٢٣ سال و جوانان برای تیم ایران به پایان رسید.

Sport

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات اسلالوم زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا که از ۹ آبان‌ در رودخانه کرج آغاز شد، روز شنبه 12 آبان با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در مسابقات پاياني در کایاک تک نفره بانوان قایقران تایلندی مدال طلا کسب کرد، ملیکا سماکی از ايران در رده دوم قرار گرفت و ورزشکاری از هند سوم شد. در این ماده 6 ورزشکار از تایلند، ایران و هند به رقابت پرداختند.

در كانوي تك نفره جوانان امير رضانژاد عنوان سومي را كسب كرد. در اين ماده نمايندگان قزاقستان و تايلند عناوين اول و دوم را به دست آوردند.

در كاياك مردان نمايندگان چين تايپه و تايلند در رده‌هاي اول و دوم قرار گرفتند و دانيال خسروي مدال برنز را گرفت.

در رده سني زير ٢٣ سال در بخش كانوي بانوان ياسمن رضاسلطاني مدال نقره گرفت.

در پایان این رقابت‌ها در‌ مجموع نتایج در بخش زیر ۲۳ سال تایلند با ۳ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز اول شد، قزاقستان با ۲ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز در رده دوم قرار گرفت، چین تایپه با ٢ طلا و ١ برنز جایگاه سوم را از آن خود کرد و تیم ایران با ٣ نقره در این بخش چهارم شد.

در بخش جوانان نیز تایلند با ٢ طلا و ۴ نقره در رده نخست قرار گرفت، قزاقستان با ٢ طلا، ١ نقره و ٢ برنز دوم شد، چین تایپه با ٢ طلا و ١ برنز جایگاه سوم را از آن خود کرد و تیم ایران با ١ طلا، ١ نقره و ٣ برنز در رده چهارم قرار گرفت.

کد خبر 420929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha