همشهری آنلاین: روز دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان امروز با برگزاری مسابقات تیمی دنبال شد و قایقرانان کشورمان موفق به کسب ۵ مدال شدند.

Sport

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در رودخانه کرج در حال برگزاری است. صبح روز جمعه 11 آبان و روز دوم این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات تیمی دنبال شد و قایقرانان در 7 ماده کایاک و کانو در بخش بانوان و آقایان زیر 23 سال و جوانان به مصاف حریفان رفتند.

در کانوی مردان جوان تیم ایران با ترکیب امیر رضانژاد، محمدمهدی کنارنگ و محمد مهدوی‌نیا صاحب مدال طلا و تایلند و قزاقستان دوم و سوم شدند.

در کایاک مردان جوان نمایندگان تایلند اول، تیم ایران با ترکیب ماهان ادریسی، دانیال خسروی و مرصاد واحدی دوم و قایقرانان قزاقستان سوم شدند.

در کایاک بانوان جوان قایقرانان تایلند اول، هند دوم و ایران با ترکیب ستاره همایون‌فرد، محدثه حسن‌پور و ارغوان برخورداری سوم شدند.

در کانوی مردان زیر 23 سال نمایندگان قزاقستان مقام اول را کسب کردند، ازبکستان دوم و تایلندی‌ها سوم شدند.

در کایاک بانوان زیر 23 سال تیم ایران با ترکیب نازنین فرزانه، نگین جباریه و ملیکا سماکی اول و ورزشکاران تایلند دوم شدند.

در کایاک مردان زیر 23 سال تیم چین تایپه مدال طلا، تیم ازبکستان نقره و قزاقستان مدال برنز کسب کرد.

در کانو بانوان زیر 23 سال نمایندگان تایلند اول، نمایندگان کشورمان با ترکیب یاسمن رضا سلطانی، دنیا محمدی و فائزه روناسی دوم و نمایندگان هند سوم شدند.

بر این اساس در پايان روز دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا و در رقابت‌های تیمی قایقرانان کشورمان در مجموع موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شدند.

مسابقات با برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال کانو و کایاک یک نفره ادامه خواهد داشت.

کد خبر 420786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha