همشهری آنلاین: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: جمعی از اساتید و دانشجویان رشته ایرانشناسی بخش مطالعات خاورمیانه دانشگاه مونیخ آلمان از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علیرضا شناسایی با اعلام این خبر گفت: این افراد در این سفر یک روزه خود به شهرستان گناباد از آثاری همچون مسجد جامع، موز‌ه‌های مردم شناسی و باستان شناسی، سرای ادیب ، روستای هدف گردشگری ریاب، روستای ییلاقی زیبد و همچنین شهر کاخک بازدید کردند.

وی افزود: این گردشگران از ۲۷ مهر وارد استان خراسان رضوی شده و از آثار تاریخی شهرستان‌های استان از جمله مشهد، حرم مطهر، موزه‌های آستان قدس، آرامگاه نادر، آرامگاه فردوسی و شهر تاریخی توس، نیشابور، تربت‌جام، تایباد، تربت حیدریه و بازدیدها داشته و خواهند داشت.

بازدید دانشجویان دانشگاه مونیخ آلمان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد با بیان اینکه هدف این تور گردشگری آشنایی میدانی با آثار تاریخی، باستانی و مذهبی شهرهای خراسان است، خاطرنشان کرد: این تور با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق برگزار شده است.

کد خبر 420040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha