همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: گام های مهم و اساسی در تجهیز نیروهای دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداشته شده است و در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

امیر حاتمی

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه در بازدید از صنایع دفاعی مستقر در شهر مشهد پیشرفت ها در حوزه هوافضا، صنایع دفاع و هوایی را برجسته دانست و افزود: به رغم تحریم های ظالمانه، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع توانسته اند با شکستن سدهای پیش رو، مرزهای علم، دانش و فناوری را بر مدار ایمان و عمل خالصانه پشت سر گذاشته و به دستاوردهای ارزشمندی همچون جت جنگنده کوثر دست یابند.

وی صنعت دفاعی مستقر در شهر مشهد را بسیار عالی و پرظرفیت ارزیابی کرد و گفت: با وجود نیروهای متخصص، متعهد و با انگیزه در صنایع دریایی، هوافضا و رزم زمینی در مشهد مقدس توانسته ایم خدمات تکنولوژیکی بسیار ارزنده ای را به نیروهای مسلح ارائه کنیم و امروز با عنایات خاصه حضرت ثامن الحج (ع)، مشهد به عنوان یکی از قطب های صنعت دفاعی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از متخصصان خواست با تکیه بر نوآوری و برون رفت از بن بست های تکنولوژی، با ابتکار، خلاقیت و تکیه بر دانش بومی با رویکرد انقلابی و جهادی در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز نیروهای مسلح باشند.

کد خبر 419591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha