همشهری‌آنلاین: رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد که مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هرکاری که بتوانیم انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، سردار سعید محمد، صبح شنبه 28 مهر با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء تا حد امکان با شهرداری تهران برای دنبال‌کردن اهداف و حل و فصل مسائل همراه خواهد بود.

سردار سعيد محمد با بیان اینکه مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هرکاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم گفت: اما دقت داشته باشید که برای اجرای پروژه نیاز به تامین مصالح، مواد، حقوق، دستمزد کارگران و ... است و درست است که قرارگاه امکانات و تجهیزات خوبی دارد اما باید بخشی از نقدینگی نیز تامین شود.

او با بیان این‌که با دوستانمان در شهرداری روابط خوبی داریم، از بیان رقم بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم الانبیا خودداری کرد و ادامه داد: البته شهرداری تهران املاک و اقلام غیرنقد دارد و می‌تواند از این طریق بدهی‌های خود را تسویه کند.ما هرآنچه که داریم را در طبق اخلاص گذاشتیم و می‌توانیم از طریق تهاتر مسائل فی مابین را حل کنیم.

سردار محمد گفت: طی توافقی که سه و ماه نیم قبل با آقای افشانی داشته‌ایم قرار شد تلاش کنیم با کمک شهرداری همه پروژه‌ها فعال شود.تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال و برخی دیگر تا سال آینده تکمیل می‌شود.

کد خبر 419548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha