همشهری‌آنلاین: شهردار تهران به مناسبت روز ملی کودک با تعدادی از کودکان دیدار کرد و آنها نیز مشکلات محله و مدارس خود را با او در میان گذاشتند.

به گزارش شهرنوشت، محمدعلی افشانی، شهردار تهران و محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در روز جهانی(16 مهر) و هفته ملی کودک، میزبان کودکان و نوجوانان، مربیان، آموزشگران و شهردار منطقه ۱۸ شهرداری تهران بودند.

در این برنامه کودکان در دفتر شهردار حاضر شدند و با او دیدار کردند. چند تن از شهرداران مدارس و نیز کودکان مشکلات محله‌ها و مدارس خود را با شهردار در میان گذاشتند.

شهردار تهران ضمن استقبال گرم و تشویق کودکان، هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها تقدیم کرد.

در ادامه، حق‌شناس ضمن گوش فرادادن به صحبت‌ها و انتقادات و اهداء هدایا به کودکان اظهار کرد: آیا تاکنون این سوال را از خود پرسیده‌اید علاوه بر وظیفه شهرداری برای شهر وظیفه ما برای کمک به شهر و شهردار چیست؟

او تصریح کرد: تک تک ما می‌توانیم یک شهردار باشیم و می توانیم شهر را به نوعی اداره کنیم. همین تفکیک زباله و مدیریت پسماند یکی از بهترین و اصلی‌ترین کمک‌های ما به شهرداری است که باعث می‌شود باکتری‌های مضر تولید نشود و بوی مشمئزکننده ایجاد نکند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: همه ما باید بدانیم برای داشتن شهری پاکیزه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم، خودمان بهترین مراقب هستیم و باید به خودمان قول دهیم این فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم.

تقدیم گل و خواندن سرود توسط دانش آموزان در حضور افشانی و دکتر حق‌شناس بخشی از این دیدار بود.

کد خبر 418697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha