همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان با معرفی نفرات برتر بخش انفرادی و دو نفره به پایان رسید. ‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی پيكارهای تنیس بین‌المللی جوانان به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و از بین تنیسورهای حاضر در این مرحله سینا مقیمی از کشورمان راهی دیدار پایانی شد.

در فینال بخش انفرادی پسران سینا مقیمی با نتیجه 2 بر 1 مقابل دارشان سورش از مالزی شکست خورد و با قهرمانی حریف آسیایی خود، نايب قهرمانی را از آن خود کرد. رهام عباسی از ایران و فرکان کارابولوت از ترکیه نیز سوم مشترک شدند.

همچنين با برگزاری فینال بخش دو نفره، تیم سینا مقیمی از ایران - دارشان سورش از مالزی موفق شد با شکست 2 بر 0 تیم ترکیه عنوان قهرمانی را به دست آورد و زوج آلمان - روسیه و روسیه - افغانستان صاحب عنوان سوم مشترک شدند.

در فینال بخش دختران نمایندگان ارمنستان و ترکیه برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت یوا آوتیسیان از ارمنستان با شکست ( 2-6 و 3-6) حریف خود قهرمان شد، ملیسا یعقوب‌پور تنیسور ترک در جایگاه دوم ایستاد و مشکات‌الزهراء صفی و درسا چراغی از ایران صاحب عناوین سوم شدند.

در فینال بخش دو نفره نیز تیم ملینا مهرانی - مشکات‌الزهرا صفی از ایران با نتیجه (2-6 و 4-6) مقابل یوا آوتیسیان از ارمنستان - ملیسا یعقوب‌پور از ترکیه شکست خورد تا تیم ایران در جایگاه دوم قرار بگیرد و تیم ارمنستان و ترکیه نیز عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.

همچنین زوج شهرزاد بانی سعید - درسا چراغی از ایران و زوجی از اوکراین سوم مشترک شدند.

رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان به مدت 9 در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

 

کد خبر 418603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha