همشهری آنلاین: پتروشیمی بندرامام در نخستین بازی خود در باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده کره جنوبی به برتری رسید. و در دومین بازی نماینده چین تایپه را مغلوب کرد.

Basketball Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم پتروشیمی بندرامام در نخستین مسابقه خود در جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا در تایلند به مصاف اسکای نایتز کره جنوبی رفت و موفق شد به برتری 77 بر 62 برسد.

در این بازی پتروشيمي در کوارترهای اول، دوم و سوم را با نتایج 24 بر 7، 17 بر 9 و 20 بر 18 به پیروزی رسید، اما کوارتر پایانی با برتری 28 بر 16 نماینده کره همراه بود.

فرید اصلانی با کسب 20 امتیاز، 2 ریباند، 5 پاس منجر به گل، یک توپ‌ربایی و تاثیرگذاری 19، پرامتیازترین و تاثیرگذارترین بازیکن پتروشیمی بود.

همچنین بهنام یخچالی با 10 و 12 پاس دبل دبل کرد و ارسلان کاظمی نیز با 6 امتیاز، 17 ریباند،4 پاس منجر به گل و تاثیرگذاری 189، دیگر بازیکن موثر نماینده ایران بود.

دیدار تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پایوآن چین تایپه در روز دوم مسابقات برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی موفق شدند حریف خود را با نتیجه 96 بر 63 شکست دهند.

تیم بسکتبال پتروشیمی که برای چهارمین بار در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کرده است، روز شنبه سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی را برابر چین برگزار می‌کند.

 

کد خبر 417718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha