رئیس شورای شهر تهران روز سه‌شنبه، با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و بازدید از اردوی وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی گفت: امیدوارم که وزنه‌برداران بتوانند مدال‌های خود را در بازی‌های پاراآسیایی حفظ کند و آن را ارتقا بدهند.

ورزش معلولان

به گزارش روابط‌عمومی شورای شهر تهران، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درخصوص حضور خود در اردوی وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا اظهار کرد: امروز افتخار بزرگی برای من بود که به‌عنوان عضو شورای شهر تهران از نزدیک در جریان زحمات ورزشکاران پارا آسیایی قرار بگیرم.

وضعیتی که امروز از وزنه‌برداران اعزامی به پارا آسیایی دیدم من را امیدوار کرد که ورزشکاران وزنه‌بردار ضمن حفظ مدال‌های گذشته خود شاید بتوانند آنها را افزایش هم بدهند. ما در شورای شهر تهران و همچنین شهرداری تلاش می‌کنیم مشکلات اجتماعی را برطرف کنیم و در این خصوص ورزشکاران معلول نیز مستثنی نیستند.

او افزود: ما تا به امروز در شورای شهر تهران تلاش کرده‌ایم درخصوص ورزش همگانی اقدامات خوبی انجام دهیم و سعی خواهیم کرد در زمینه ورزش قهرمانی به ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک نیز کمک کنیم. این افراد دارای معلولیت‌های جسمانی هستند و اگر خداوند عضوی از آنها گرفته نیروی خارق‌العاده‌ای به آنها بخشیده است تا بتوانند از این قدرت خود در عرصه ورزش به خوبی استفاده کنند. رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:

کمیته ورزش ما بدون شک مسائل و مشکلات این ورزشکاران را پیگیری خواهد کرد و هر کمکی که بتوانیم دریغ نخواهیم کرد. هاشمی در پایان پیرامون این پرسش که برای فراهم کردن شرایط مناسب برای ورزشکاران معلول در میادین مختلف شهرداری تهران چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد، اظهار کرد: براساس قوانین بهزیستی ما سعی کرده‌ایم در ساختمان‌سازی اماکن مختلفی را برای حمل‌ونقل افراد معلول فراهم کنیم تا مشکلات آنها برای حمل‌ونقل برطرف شود.

کد خبر 417695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha