همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق کشور گفت: ارتش در خدمت حکومت و دولت است و هر زمان که نیاز باشد در استان، منطقه و کشور آماده است تا یگان‌های خود را در کوتاهترین زمان ممکن در خدمت مردم قرار دهد.

نادر علیدوست

به گزارش ایرنا، امیر نادر علیدوست در دیدار فرماندهان قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیروزی های دفاع مقدس مربوط به همه مردم کشور است افزود: ارتش در این دوران در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم، وظیفه ذاتی خود را انجام داد.

وی ادامه داد: در ابتدای جنگ تحمیلی به دلیل نبود سازماندهی مناسب و اقدامات دولت ها توان ارتش به 50 درصد کاهش یافته بود و این ظلمی بود که به ارتش شد و در آن دوران ارتش با این توان رزمی به خوبی مقابل دشمن ایستاد و پس از آن نیز در هشت ساله دفاع مقدس بصورت مستمر در جنگ حضور داشت.

فرمانده آجا در جنوب شرق کشور تاکید کرد: بعد از تیرماه سال 60 که دولت های قبل رفتند و رهبر معظم انقلاب به عنوان ریاست جمهوری امور را به دست گرفتند، پیروزی ها افزایش یافت و ارتش پا در رکاب رهبری و کمک دولت است و در هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهیم کرد.

امیر علیدوست گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچه از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار دارد بصورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به مردم آماده است.

تش جمهوری اسلامی ایران، مردم را در دفاع شریک کرده و در حال حاضر چند صد گردان احتیاط داریم که پشتوانه یگان هایی است که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 417573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha