همشهری آنلاین: رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از وقوع آتش‌سوزی و مهار آتش در منطقه پلنگ آرام جنگل ابر خبر داد و گفت: برای مهار آتش پنج اکیپ از منابع طبیعی به محل اعزام شد.

آتش در پلنگ آرام جنگل ابر مهار شد

به گزارش مهر، محمد رضا کشاورزیان ضمن بیان این که منطقه پلنگ آرام جنگل ابر شاهرود دچار حریق شد، ابراز داشت: این آتش‌سوزی ساعت هشت صبح روز شنبه به منابع طبیعی گزارش شد که بر طبق اطلاعات واصله بلافاصله نیروهای اطفای حریق منابع طبیعی برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی بابیان این که پنج اکیپ شامل ۲۵ نفر از منابع طبیعی در این عملیات حضور دارند، افزود: علت وقوع آتش‌سوزی و وسعت آن هنوز مشخص نیست اما آتش از سمت استان گلستان اتفاق افتاده است که مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود با بیان این که در فصل گرم و خشک سال قرار داریم و در این ایام هر دلیل کوچکی می‌تواند آتش‌سوزی بزرگ ایجاد کند، ابراز داشت: از مردم تقاضا داریم از رها کردن بطری و شیشه در طبیعت به طور جد خودکاری کنند زیرا این اشیا در طبیعت همانند ذره‌بین عمل کرده و باعث وقوع آتش‌سوزی می‌شود.

کشاورزیان اضافه کرد: از مردم ساکن در حاشیه روستاها و همچنین افراد بومی نیز تقاضا داریم چنانچه متوجه آثار دود و آتش در طبیعت شدند بلافاصله به نیروهای منابع طبیعی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 416567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha