همشهری آنلاین: ‌فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه در اسرع وقت به دستگیری اشرار و عوامل شهادت دو تن از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان، اقدام می‌کنیم، گفت: افتخار می‌کنیم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

سردار ملکی‌

‌به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از مأموران انتظامی، ستوان سوم "خلیل محمودی" 38 ساله و استوار دوم "احمد جزینی" 28 ساله که در عملیات درگیری با اشرار در شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نائل شدند، در بندرعباس انجام شد.

در این مراسم استاندار هرمزگان، نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی و مردم استان هرمزگان حضور دارند.

سردار عزیزاله ملکی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ساعت 21 هفدهم شهریورماه گشت انتظامی پاسگاه سرنی در حال گشت در حوزه استحفاظی خود بود که به یک دستگاه وانت مشکوک شده و این وانت را مورد تعقیب قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پس از طی کردن مسافتی در حوالی یک روستا خودرو موردنظر متوقف و پیش از پیاده شدن افسر گشت، افراد سواری وانت با سلاح گرم به سمت مأمورین نیروی انتظامی اقدام به شلیک می‌کنند، تصریح کرد: دو تن از کارکنان کادر نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت و دو تن از سربازان مجروح می‌شوند.

سردار ملکی اضافه کرد: موضوع را دنبال کرده و در تلاشیم در اسرع وقت نسبت به دستگیری این اشرار اقدام می‌کنیم.

فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد:یقین بدانید نیروی انتظامی به‌عنوان سازمانی که همچنان درب شهادت به رویش باز بوده و شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افتخار می‌کنیم در این سازمان خدمت کرده و در اسرع وقت به دستگیری اشرار اقدام کنیم.

سردار ملکی در خصوص آخرین وضعیت سربازان مجروح شده است، عنوان کرد: حال سربازان مطلوب و در آخرین عیادتی که داشتیم، خطر رفع شده و به‌زودی عمل جراحی انجام‌ شده و سلامتی‌شان بازخواهد گشت.

کد خبر 415941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha