مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه چهار از احداث بوستان ۹ هزار مترمربعی مسافر در انتها بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: احداث این بوستان در اولویت برنامه‌های آینده شهرداری منطقه چهار است.

به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر گردشگران و شهروندان سایر استان‌ها از شهر تهران، شهرداری منطقه چهار مصمم است تا با احداث بوستان مسافر به مساحت تقریبی 9 مترمربع در انتها بزرگراه شهید بابایی نرسیده به جاده دماوند ضلع شمال جنب سوله بحران، امکانات شایان توجهی را برای مسافران برون‌شهری و درون‌شهری و اسکان موقت ایشان فراهم آورد.

عليرضا حسيني با اشاره به امکانات مورد نیاز مسافران در این بوستان تاکید کرد: بوستان یادشده با امکاناتی نظیر شبکه روشنایی مناسب، سرویس‌های بهداشتی ، آلاچیق‌ها و سکوهای پرتعداد برای گستراندن چادرهای مسافرتی، مکان‌هایی مخصوص برای شست‌وشو ظروف، نصب وسایل بازی برای کودکان، نصب وسایل بدنسازی و فراهم کردن امکانات برای استفاده معلولان از این بوستان احداث می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به کاشت گونه‌های گیاهی مناسب و مقاوم در این بوستان گفت: در این خصوص انواع درختچه‌های مقاوم به کم‌آبی و آلودگی در غالب گونه‌های گیاهی یوکا، نسترن، یال اسبی، ژونی پیروس و... در این بوستان کاشت می‌شود.

شهردار منطقه 4 افزود: امید است با احداث هرچه سریع‌تر این بوستان بتوانیم گامی مهم در رضایت خاطر و رفاه حال مسافران و شهروندان تهرانی برداریم.

کد خبر 415070

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha