چهارمین دوره‌ لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL ۲۰۱۸)، با حضور هزاران نفر از جمله نوجوانان پسر و دختر از سه‌شنبه ششم تا جمعه شانزدهم شهریور، در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

دوچرخه

به گزارش دوچرخه علي فخار، مدير روابط‌عمومي بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي درباره‌ي مشاركت نوجوانان اين رقابت‌ها مي‌گويد: «هيچ محدوديت سني براي شركت در اين ليگ وجود ندارد و نوجوانان نيز مي‌توانند در اين مسابقه‌ها شركت كنند.»

به‌گفته‌ي مدير روابط‌عمومي بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي «در دوره‌هاي گذشته خانم‌ها فقط مي‌توانستند در بازي‌هاي موبايلي شركت كنند، ولي امسال اين محدوديت برداشته شده است و خانم‌ها مي‌توانند در تمام بازي‌ها شركت كنند.»

در اين دوره‌، بازی ایرانی «پسرخوانده» نیز به فهرست بازي‌هاي ليگ اضافه شده و شركت‌كنندگان در ليگ، علاوه بر رقابت در چهار رشته‌ی پِس2018 (PES2018)، فيفا2018 (FIFA2018 ، كِلَش رويال (Clash Royale) و كوييز اُو كينگز (Quiz of Kings)، برای اولین‌بار مي‌توانند در اين بازی ایرانی (پسرخوانده) نیز به رقابت بپردازند و درصورت موفقيت، قهرمان این بازی شوند.

مدير روابط‌عمومي بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي، از تمديد مهلت ثبت‌نام براي شركت در اين رقابت‌ها نيز خبر مي‌دهد و مي‌گويد: «مهلت ثبت‌نام در ليگ بازي‌هاي رايانه‌اي تا 25 مرداد تعيين شده بود كه اين مهلت، تا جمعه دوم شهريور تمديد يافت.»

گفتني است خانواده‌ها نیز می‌توانند با حضور در محل برگزاري مسابقات، از نزدیک شاهد رقابت دوستداران بازي‌هاي رايانه‌اي، در این رویداد كشوري باشند.

بنا به اين گزارش، سال گذشته نزدیک به 7000 نفر در لیگ بازی‌های رایانه‌ای شرکت کردند و نزدیک به 10 درصد آن‌ها خانم بودند. با تغيير در مقررات اين مسابقه‌ها، انتظار می‌رود که امسال خانم‌ها سهم بیش‌تری از شركت‌كنندگان در این رویداد را به خودشان اختصاص دهند.

يادآور مي‌شود اين مسابقه‌ها با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت مکعب، نماینده‌ي جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) در ایران برگزار مي‌شود و برگزاركنندگان لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران وعده داده‌اند كه در صورت فراهم شدن امكانات لازم، شركت‌كنندگان برتر این دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

با مراجعه به پايگاه اينترنتي ليگ2018 (https://evand.com/events/igl2018)مي‌توانيد اطلاعات بيش‌تري در اين زمينه دريافت کنید. برای چهارمین دوره‌ي لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، جوایز نقدی و غیرنقدی متعددی جمعاً به ارزش يك‌ميليارد ریال در نظر گرفته شده است.

کد خبر 414127

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha