همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با تلاش برای رفع هرچه سریع‌تر معارضات تاسیساتی در ضلع جنوب پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین، جبهه شمالی این پروژه نیز فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس احسان نوش آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به بازنگری در طرح قبلی زیرگذر امتداد خیابان استادمعین و تصمیم به عبور تونلی از عرض خیابان آزادی، کار حفاری و احداث 63 حلقه شمع جدید و همچنین تقویت شمع‌های موجود در خیابان شهید اکبری آغاز شده و طبق برنامه ادامه دارد.

احسان نوش‌آبادي در تشریح اقدام‌هاي انجام شده براي رفع معارضات تاسیساتی پروژه، از اجرای شبکه جایگزین لوله 300 میلیمتر آب در خیابان استادمعین خبر داد و گفت: بخش عمده اقدام‌هاي اجرایی براي جابه‌جایی شبکه مخابرات این محدوده نیز انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی، کنارگذر غربی خیابان استادمعین گشایش یابد تا شرایط انسداد کنارگذر شرقی این معبر و ادامه عملیات رفع معارض فراهم شود.

لازم به ذکر است با بهره‌برداری از این پروژه تونلی، ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) بهبود می‌یابد. برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.

کد خبر 412962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha