همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبر داد و گفت: به طور قطع پرونده اخلالگران اقتصادی با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

اژه‌ای حجت‌الاسلام

به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای پس از جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: با توجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه‌ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده‌اش به تهران منتقل می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب ( يكشنبه 7 مرداد)  ۲۹ نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه؟

محسنی اژه‌ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی خواند و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.

وی درباره زمان برگزاری دادگاه این متهمان گفت: نمی توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود.

کد خبر 412238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha