سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

در حالی‌که مسئولان وزارت نفت از ورود سهام بیش از ۲۰ شرکت نفتی به بورس تا پایان سال جاری خبر می دهند معاون واگذاری و امور حقوقی سازمان خصوصی‌سازی، سهام شرکت‌های پترو پارس ، پترو ایران و حفاری شمال را فاقد شرایط لازم برای عرضه در بورس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ،سید مهدی عقدائی عضو هیئت عامل سازمان خصوصی سازی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری سهام شرکت پترو پارس گفت: سهام این شرکت در مرحله قیمت گذاری است و از طریق مزایده واگذار می شود. سهام شرکت پترو ایران در مرحله قیمت گذاری است.

او درباره واگذاری سهام شرکت حفاری شمال گفت: ۱۰ درصد از سهام شرکت حفاری شمال به عنوان رد دیون در بودجه امسال پیش بینی شده اما مابقی سهام این شرکت از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

پیش از این مدیرعامل شرکت حفاری شمال با اشاره به قرار داشتن نام این شرکت در فهرست شرکت های قابل واگذاری تابعه وزارت نفت گفته بود سهام این شرکت در نخستین روز اسفندماه امسال وارد بورس اوراق بهادار خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی زمان واگذاری سهام این شرکت‌ها را تا پایان سال اعلام و خاطرنشان کرد: این 3 شرکت قابلیت پذیرش در بورس را ندارند بنابراین تمامی سهام آنها از طریق مزایده به متقاضیان واگذار خواهد شد.

کد خبر 41197

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز