همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که ۴۴ میلیارد دلار ارز برای واردات داده شده که کالایی وارد نشده است گفت: در گمرک‌های ما بالای ۶۰ میلیارد دلار کالا و اقلام و اجناس و خوراکی‌هاست که ترخیص و در انبارها احتکار می‌شود و کالا به بازار نمی‌رود.

امیر خجسته

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در تذکری شفاهی به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صنعت و معدن در پایان جلسه علنی  مجلس گفت: ال سی هایی که در این مدت کوتاه باز شده است ۴۴ میلیارد دلار به منظور واردات کالا بوده است، ولی کالا وارد کشور نشده است. در شرایط تحریم که ما باید واردات داشته باشم و خود را آماده کنیم متاسفانه پول‌ها خارج از کشور گرفته می‌شود و به داخل کشور کالا وارد نمی‌شود. ۴۴ میلیارد دلار ارز داده شده که کالایی وارد نشده است. رئیس جمهور باید به مجلس توضیح دهد.

وی در ادامه گفت: در گمرک‌های ما بالای ۶۰ میلیارد دلار کالا و اقلام و اجناس و خوراکی‌هاست که ترخیص می‌شود و در انبارها احتکار می‌شود و کالا به بازار نمی‌رود. از رئیس جمهور و وزرای مربوط می‌خواهیم با توجه به اینکه کالا امروز در بازار محدود شده است و احتکار می‌شود، این موضوع را پیگیری کنند و بحث کالا و اقلام و خوراکی های مردم را در زمان تحریم مشخص کنید.

کد خبر 411773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha