سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران ساعات پایانی شب دوشنبه 17 دی ماه با حضور در محل کارگاه پروژه تونل توحید از روند اجرای کار این طرح عمرانی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، در این بازدید که از ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته آغاز شد، دکتر قالیباف ضمن بازدید از جبهه‌های مختلف اجرایی این طرح، در جریان پیشرفت کاری این پروژه قرار گرفت.

تونل توحید حد فاصل خیابان باقرخان در بزرگراه چمران تا بعد از خیابان آذربایجان در بزرگراه نواب با 3 خط عبوری خودرو و دو مسیر عابر پیاده همراه با حاشیه ایمنی در طرفین ساخته خواهد شد و با ساخت آن دسترسی شهروندان تهرانی به بزرگراه آزادگان، جاده قدیم تهران،‌ جاده قدیم قم، آزاد راه ساوه، جاده بهشت زهرا(س)،‌ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آسان‌تر خواهد شد. [پنج جبهه عملیات برای احداث تونل سه طبقه توحید]

همچنین کاهش ترافیک محور بزرگراه چمران، نواب، خیابان های آزادی، محورهای میدان جمهوری و خیابان های جانبی محدوده طرح، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و صوتی، کاهش زمان سفرهای درون شهری و ترافیک عبوری از دیگر مزایای این پروژه خواهد بود و با ساخت این تونل عظیم تقاطع‌های میدان توحید، خیابان آزادی، خیابان ارومیه و میدان جمهوری حذف خواهد شد.

دکتر مسعود نصر آزادانی در جریان این بازدید شهردار تهران از تونل توحید گفت: طرح تونل توحید هم اکنون با بکار گیری 700 نفر نیروی انسانی به صورت 3 شیفت و در سه جبهه کاری فعال است.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزود : با فعال شدن کامل جبهه آزادی نیروی انسانی پروژه به 2هزار نفر خواهد رسید و ان شاءالله پیش از موعد مقرر شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

وی افزود: با حضور شهردار تهران و فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محل پروژه در مورد رمپ های شمالی و جنوبی طرح و انحراف ترافیک و جابجایی ترافیک در رمپ جنوبی برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

این مقام مسئول در معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: شهردار تهران در این بازدید کنترل‌های زمان‌بندی را انجام داد و کارشناسان طرح نیز به ارائه توضیح‌های مورد نیاز و شرح پیشرفت کاری پروژه پرداختند.

کد خبر 41173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز