همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی تاکنون در رابطه با بازشدن توئیتر و یا بسته شدن اینستاگرام هیچ بحث و بررسی نداشته است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی

به گزارش مهر، ابوالحسن فیروزآبادی، در حاشیه حضور در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی برای پیام‌رسانها مصوبه ای دارد که این مصوبه در حال اجرا است. فعلا به طور خاص در این مصوبه راجع به شبکه اجتماعی اینستاگرام بحثی مطرح نشده است.

وی گفت: البته از گذشته تاکنون، ماهها و سالهاست که مردم و نخبگان بعضا در مورد بازشدن یا بسته شدن پیام رسانها صحبت‌هایی می‌کنند اما شورای عالی فضای مجازی تاکنون در رابطه با بازشدن توئیتر و یا بسته شدن اینستاگرام هیچ بحث و بررسی نداشته است.

فیروزآبادی در مورد تلگرام نیز تاکید کرد: در مورد تلگرام هم بحث به همین صورت است. فیلتر تلگرام یک تصمیم قضایی بوده که اتخاذ شده و از آنجایی که ما رویکردمان خروج از انحصار تلگرام بوده، با تصمیم قضایی، این بحث خروج از انحصار محقق شد.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است با تحقق خروج از انحصار، احتمال رفع فیلتر تلگرام نیز وجود داشته باشد؟ گفت: اگر خدمات داخلی پایداری برقرار شود احتمال تجدیدنظر وجود دارد که البته این موضوع به عهده قوه قضاییه است.

کد خبر 411538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha