مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدارس منطقه ۱۳ تهران با تهیه و تدوین سند مخاطرات در برابر حوادث غیر مترقبه و مخاطرات ایمن می‌شوند.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه با اشاره به تدوین سند مخاطرات مدارس در این منطقه گفت: با همت ستاد مدیریت بحران و با همکاری آموزش و پرورش، سند مخاطرات 70 مدرسه تهیه و تدوین شده که در حال حاضر در حال اجراست و 120 مدرسه در دست اقدام است.

مرتضي رحمان‌زاده افزود: در سندهای تهیه شده، سطح مخاطرات و تهدیدهای هر مدرسه شامل محل، دسترسی و نما، حیاط، کلاس‌ها و دفاتر اداری، کتابخانه و سالن اجتماعات، تاسیسات الکتریکی، گرمایشی، موتورخانه، انباری، آسانسور، راهروها و مسیر خروج اضطراری مشخص شده و براساس پیشنهادها، اقدام‌هاي اصلاحی با نظارت شهرداری منطقه انجام می‌شود.

رحمان‌زاده حرکت به سوی مدارس آماده و ایمن و همکاری بین بخشی را از اهداف اجرای این طرح دانست و ادامه داد: اطلاعات حاصل از تهیه این سند مخاطرات در اختیار مدیران و مسئولان مدارس قرار می‌گیرد تا مجموعه اقدام‌هاي لازم برای تامین ایمنی فضاهای آموزشی انجام شود.

او ادامه داد: نتایج حاصل از تهیه سند مخاطرات مدرسه، از منظر ایمنی در یکی از سه وضعیت سبز، زرد یا قرمز قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه توزیع کپسول‌های آتش‌نشانی در مدارس را از دیگر اقدام‌هايی برشمرد که در راستای تجهیز مدارس برای اطفای حریق، تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

او با تاکید بر تامین زیرساخت‌های مدیریت بحران در این منطقه گفت: قبل از وقوع هر گونه بحران به طور جدی برای ارتقا زیر ساخت­‌ها تلاش می‌کنیم تا خسارت‌هاي ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

کد خبر 411502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha