همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از آغاز عملیات بهسازی و مرمت ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در محدوده بزرگراه رسالت خبر داد و گفت: در این طرح ۶ ایستگاه بهسازی و ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، "میکائیل علی‌پور"، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار با بیان این خبر گفت: براي رفاه حال شهروندان و تسریع در عبور و مرور اتوبوس‌های تندرو، مرمت و بهسازی مسیر 6 ایستگاه سه متری به طول 50 متر در محدوده بزرگراه رسالت حد فاصل دانشگاه علم و صنعت تا پل سیدخندان در دستور کار قرار گرفت.

ميكائيل علي‌پور گفت: با آغاز فصل گرما استقبال شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی افزایش می‌یابد. با آغاز فصل گرما بهینه‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس از اولویت‌های مدیریت شهری است از این رو مرمت، بسترسازی با اجرای بتن مسلح و اجرای یک لایه روکش آسفالت در مجاور ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار افزود: ایستگاه‌های کرمان، اثنی عشری، اسناد حسن بنا و سید خندان هر کدام در دو مسیر شرق به غرب و غرب به شرق در اولویت کاری این پروژه قرار گرفته است از این رو از شهروندان درخواست می‌شود در این مسیر با احتیاط کامل تردد کنند.

علی‌پور در ادامه به کسب رتبه نخست معاونت فنی و عمران منطقه چهار در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: منطقه چهار با اجرای رویکرد مثبت در بین مناطق، موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران در سال 96 شد.

او با اشاره به فعالیت‌های عمرانی که در کسب این رتبه موثر بوده است، افزود: منطقه چهار با ایجاد بسترسازی مناسب در معابر و بزرگراه‌ها، پیاده‌روها، انهار، لکه‌گیری آسفالت، مرمت کفپوش، مرمت نوار حفاری، ایمن‌سازی مسیر حفاری، هم‌سطح سازی دریچه‌ها، مرمت جدول، طراحی مناسب قبل از اجرای هر پروژه، پیگیری و ارسال به موقع اسناد مالی و ... در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان منطقه، پیشتاز بوده است.

کد خبر 411283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha